AMBIGA BERJAYA HAJI-KAN ORANG PAS TANPA KE TANAH SUCI


Hari ini Ketua Dewan Ulama PAS Pahang, Ustaz Mokhtar Senik tidak mengaku bahawa kelakuan kurang ajar pengikutnya yang membawa Ambiga Babi LGBT ke dalam Masjid Nabawi, Madinah telah mendatangkan kesan yang menjijikan dan memalukan umat Islam di Malaysia.

Katanya Kerajaan Arab Saudi tidak pernah mengeluarkan kenyataan bahawa kouta haji untuk jemaah Malaysia dikurangkan disebabkan demonstrasi bersih.

Persoalannya di sini bukanlah kouta atau hukuman yang nak diperkatakan tetapi tujuan sebenar perkara bodoh itu dilakukan.

Mengapa perlu membawa penyokong LGBT haram ini ke dalam tempat beribadat umat islam dan tempat antara paling suci dalam Islam?

Mengapa tempat di mana umat islam berkumpul dari seluruh pelusuk dunia untuk beribadat ini dicemari dengan agenda politik bodoh yang ingin menjadikan seorang yang disyaki meliwat dan penuh dengan skandal seks sebagai Perdana Menteri?

Adakah ajaran islam mengajar umatnya memecah belahkan perpaduan dan memutuskan tali persaudaraan semata-mata kerana perkara yang sama?

Berbaloikan atau berjayakah program merosakkan akidah umat islam di tempat suci seperti itu?

Janganlah berdolak-dalik dalam hal seperti ini kerana ini melibatkan kesucian rumah ibadat, maruah negara dan perpaduan umat islam.

Dan janganlah bangga dengan pencapaian bodoh tersebut kerana anda hanya syok sendiri kononnya hebat di persada dunia dalam menegakkan syiar islam tetapi hakikatnya anda telahpun meletakkan islam itu di tempat paling hina dan paling jijik berbanding agama lain.

Aku menyeru kepada anda semua yang terlibat dan meyokong gerakan ini agar kembalilah ke pangkal jalan dan  kembalikan islam ke landasan sebenar.

Percayalah.... aku menulis di sini bukan untuk membuktikan siapa salah tetapi niat aku hanya untuk membuktikan siapa yang bodoh dalam perkara ini...




No comments: