Terkini!! Wartawan Malaysiakini Dipukul, Dipijak dan Diludah Beramai-ramai?


Konvensyen Media Sosial 1Malaysia (KMS1M) yang berlangsung di Grand ballroom, The Regency Hotel, Kuala Lumpur kecoh apabila wartawan Malaysiakini yang menyelinap masuk secara senyap-senyap untuk membuat liputan, memutarbelitkan fakta ucapan panel Forum Isu Semasa iaitu Dato' Zaini Hassan (Utusan) dan Ust Fathul Bahri bin Mat Jahya.

Wartawan terbabit menuduh Dato' Zaini Hassan (Utusan) mengajar memutarbelitkan fakta kepada peserta Konvensyen Media tersebut.

Orang upahan Malaysiakini yang menggelarkan dirinya Ahmad Fadli KC di dalam blognya aktif dalam aktiviti pihak pembangkang kerajaan juga merupakan seorang wartawan kepada akhbar Suara Keadilan milik PKR.


Kad Wartawan Suara Keadilan
Bersama pemimpin pakatan pembangkang semasa ceramah di Melaka
Melihat kepada keakraban mereka sudah boleh kita nilaikan bagaimana pemikiran dan tingkahlakunya yang sanggup berbuat apa saja demi kepentingan politik songsang mereka.

Pagi ini aku perkenalkan dulu mnusia munafik ini dan petang ini kita akan bandingkan apa yang ditulisnya dengan vidoe rakaman semasa forum itu berlangsung.

Disebabkan kebiadapannya itu maka dia telah dihalau keluar dari dewan oleh pengarah program dan aku rasa itu lebih baik daripada anjing ini dipukul atau dipijak beramai-ramai.

Disebakan program yang dilangsungkan itu disertai oleh ramai penyokong kerajaan BN maka tiada apa-apa berlaku terhadapnya kerana Pimpinan Kerajaan BN tidak pernah mengajar rakyatnya berbuat keganasan dan kerana itu juga dia selamat berlari keluar dewan tanpa dipukul, dipijak mahupun diludah oleh ratusan peserta yang hadir.

Mungkin hari ini, esok atau lusa dia boleh terlepas dengan perbuatannya itu tapi satu masa nanti jika tahap kesabaran manusia yang dianiayanya sudah tidak terkawal maka terjadilah sesuatu yang buruk yang diluar jangjaannya.

Aku atau sesiapapun tidak mahu mengugut tetapi ingatlah langit tak selalunya cerah.

Untuk itu dan kerana itu kami melancarkan perang terhadap Malaysiakini dan telah membuka seuah pages untuk mengumpulkan sebarapa ramai rakyat malaysia yang setuju untuk memboikot Malaysiakini.

2 comments:

lijah gurl2 said...

dasar muke xmalu!! patut pijak je ramai2 semalam..

eXception said...

Actually dari info yang aku terima dari bro AAKJ, wartawan ni mmg dijemput masuk sejak pagi lagi malah diberi makan dan minum mcm peserta lain... Tak timbul dia menyelinap masuk senyap-senyap... Malah Abg Rafi pun tahu dia dari Malaysiakini... Cuma dalam jam 1 lbh, ada yang perasan putar belit dalam Malaysiakini... Tu yang buat Abg Rafi naik angin... By the way... Bila agaknya video penuh ucapan Timb Ketua Pengarang Utusan dgn Ust Fathul Bari boleh keluar?? Ini sbg bukti yang kita boleh counter Malaysiakini...