30 July 2012

Blogger APA Meroyan Sebab Tak Dapat Naik Kapal Selam


HAhah!!.. Rupenye sebab utama Blogger "PUNDEK" No 1 Negera (Bekas) meroyan adalah disebabkan dia tak dapat naik kapal selam.. hahahahah.. Baca ni..

"Kalau kita ini blogger terhebat dan tersohor...kenapa kita tidak pernah diajak mengikuti lawatan Perdana Menteri dan Menteri Menteri Kanan keluar negara?Asyik asyik 'blogger(tentera) elit' yang sama yang akan bersama rombongan Perdana Menteri dan Kabinetnya keluar negara?Seingat aku kalau ada yang bukan elit keluar negara pun cuma PapaGomo saja..itupun kenegara bunuh diri Somalia(nasib baik tak mati katak- sorry ya Gomo sekadar perbandingan saja) naik Hercules dan bukan penerbangan 1st Class makan tanggung berak cangkung.Korang tak pernah terfikir ke hal ini?"

Aku tak tahu PapaGomo masa nak menyelam dengan kapal selamScorpene pergi kesana naik apa?Tapi ada blogger elit yang diberi penghormatan naik helikopter bersama Lim Guan Eng untuk ketapak penyelaman...kelas gitu!Korang tak pernah terfikir ke?

Dia jeles ngan "PAPA GOMO" yang dapat naik kapal selam, kalau itu la sebabnye Blogger "APA PUNDEK" nak meroyan aku paham la... Sebab dia kan dah tua kalu nak tunggu peluang lain mungkin masa tu "Blogger APA PUNDEK" dah mampos.


Hehhee.. APA janganla marah kat aku cam ko marah kat " Keris 7 Lok" sebab aku bukan blogger pon.. aku cuma tulis suka-suka je kat dalam blog tak sekolah aku ni.



Aku pon macam ko jugak pedulik ape dengan orang.. aku punye blog aku punye suka la.. jadi aku punye suka la nak komen apa kat  ko sebagai "Blogger PUNDEK"  NO 1 Negara (bekas).


Berbalik pada cerita Keris 7 Lok.. aku respek dengan dia kerana berani komen pasal ko.. haha.. dan menunaikan tanggungjawabnya sebagai Blogger Pro BN dan cerita tentang mati katak yang ko tulis panjang-panjang tu takde kene mengene pon.


Mati katak ni jadi pertikaian hanya kepada puak yang jenis macam ko (BLOGGER APA PUNDEK) sebab tak dapat apa yang ko nak dan kerana kecewakan sesuatu.


Peperangan melibatkan dua pihak atau lebih dan dari setiap pihak itu percaya apa yang mereka bawa itu betul lalu mereka memperjuangkannya dengan cara mereka. 


Bila sudah terlibat dalam peperangan dan pernah mengaku jadi tentera bagi pihak yang disokong istilah berada di tengah-tengah tidak wujud dan kalu wujud sekalipun "entiti" itu dipanggil pengkhinat atau lebih layak dipanggil "anjing" kerana siapa bagi makan dia makan.. hahah (APA anjing.. best gak nama tu).


Aku pon taknak citer panjang sebab aku akan sentiasa tulis luahan hati aku untuk Blogger terhebat negara (bekas) iaitu encik APA.. ahahaha..


Jangan Marah bang nanti lagi cepat ko tua... mak alagik cepat la ko mampos.. hahahha adiiioossss!!!!

3 comments:

eXception said...

Ha ha ha ha ha!! Bantai lagi blogger gila tu sampai dia meroyan...

Aurafaz said...

cayalah bro! tak apa bukankah APA nak bertanding dlm ticket DAP. Biasalah kita serang krn aku peduli apa
kwn atau lawan yg penting aku bahagia

Pena Dari Tanah Melayu said...

hahhahah.. MAMPOS aPA!!

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *