25 July 2012

KISAH BENAR!! BLOGGER AKU PEDULI APA JADI BABI!!



Salam sahabat-sahabatku sekalian, hari ni aku nak tulis lain skit dari hari-hari biasa aku tulis dan tulisan aku hari ni bukan la special sangat sebab aku bukan penulis hebat macam blogger-blogger hebat yang lain.


Tapi yang pastinya tulisan aku tidak akan sama seperti seorang blogger yang pernah mengaku sebagai blogger pro kerajaan yang kini telah mem"babi"kan dirinya demi kelangsungan politik atau mungkin untuk sesuap nasik.


Blogger APA ni tak layak dipanggil manusia kerana fitnah yang dibawakannya lebih teruk dari fitnah Pakatan Haram yang diketuai ileh Anwar Aljuburi Waliwati.




Aku sebenarnya tek tergamak nak letak gambar ni tapi aku terpaksa kaitkan gambar fitnah yang dibuat si Anak Haram APA yang tak sedar diri nak mampos ni.


Apa yang sebenarnya dia dapat buat fitnah macam ni? mungkin banyak bayaran yang dibayar oleh puak Pakatan Anak Haram (PKR, PAS, DAP) atau juga mungkin oleh orang dalaman BN sendiri yang gila kuasa dan tak dapat apa yang diminta.




Lihat gambar sebenar PM meraikan anak-anak yatim dan kalu aku nak letak semua gambar tak muat blog ni tau tak.


Aku cabar Blogger APA bawak anak yatim yang korek tong sampah seperti yang dikatakannya!


Aku sendiri anak yatim dari umor 6 tahun dan adik aku umor 1 tahun lebih masa bapak aku meninggal pon tak penah korek tong sampah!


Kalau betol ade mengapa tak ko adukan ke Pejabat Kebajikan Masyarakat atau badan yang berkaitan?


lagi satu aku nak bagitau ko kalu nak auta biar "real' skit sebab aku ni pon anak yatim dan pada bulan terutamnya bulan puasa ni anak-anak yatim ni memang mewah dijamu oleh manusia-manusia yang memberi zakat tapi aku tak tau la pulak kalu anak yatim yang ko maksudkan tu dalam negeri Pembangkang (PAS, PKR, DAP).




Aku rasa mungkin Blogger APA ni terdesak sangat nak glamer dan tak cukup duit nak main "Roulette" sampai terpaksa mengubah haluan yang sangat drastik bertuankan syaitan seperti Anwar Ibrahim Aljuburi.


Ingatla "APA".. Anak dah besar panjang, jadi bertaubatlah... sedarlah diri glamer yang ko kejar tak kemana pon.


Aku bukan penulis hebat macam ko "APA" tapi aku ada maruah diri dan tau mengenang budi.


Sebelum aku berakhir, aku masih tak nampak blogger-blogger sahabat UMB memberi komen tentang bekas sahabat yang pernah bersama berjuang dan mengaku dia blogger UMB.


Aku bukan nak salahkan sesiapa tapi bagi aku anjing berbadan manusia seperti blogger "APA" ni harus diberi pengajaran dan sabahabat UMB adalah yang selayaknya melainkan ada "Udang di sebalik Batu".


Aku juga nak mengaku disini aku bukan nak menghentam sesama sendiri dalam perjuangan kita ini cuma aku nak ulang sekali lagi... Anjing ini harus diber pengajaran!! sekian....




11 comments:

Anonymous said...

Sabar bro.. Saya pun pelik jg dengan keadaan blogger APA nie.. tetiba tiada angin ribut kata sesuatu yang tak elok ttg PM dan Mantan PM kita nie.. Takpelah, kita tunggu perkara nak dibocorkan oleh blogger APA ni nnt.. Kepada Uncle Seekers, anda boleh sambung lagi cari hantu tapi jgn isap dadah morfin lagi nnt tiang kayu disangka hantu pula.. hehe.. Terima kasih.

Eddie

Joeyhady hady ismail said...

tak tahu nak cakap apa,,, tapi tahniah kerana berani menulis apa yang terlintas di fikiran admin.

mohon link kan blog saya
www.hurairahady.blogpsot.com

thanks admin

Pena Dari Tanah Melayu said...

bukan berani bro tapi kenyataan.. manusia mcm ni tak sedar diri makn tuan! tak tau la pembangkang bayar berapa kat dia ni.

Pena Dari Tanah Melayu said...

blog tuan sudah saya linkkan..

Anonymous said...

Masa awal2 blogging pun dia dah nyatakan akan balas dendam dengan umno apabila sampai masanya. Jadi tak heranlah bila dia buat hal. Psycho lah dia ni.

Anonymous said...

Selalu juga sya baca blognya. Yg teruk jadi mangsanya ialah Pak Lah. Terfikir juga saya, apa yg diperjuangkannya..

Keris 7 Lok said...

sabar..Keris pun akan menyusul menegur APA..dia bukan lagi bersama UMB..kita tak paksa tapi dia dah tak beri keuntungan kepada BN..maka kalau dia tak minta pun kita akan singkirkan dia..

Pena Dari Tanah Melayu said...

Tak sabar dah. Kalu milo suam letak gambar rosmah ke najib ke dengan sepantas kilat kita komen tapi bila APA buat camtu ngape pulak kita nak mengalah? aku bukan samseng bro tapi ini kenyataan. kalu aku salah mintak ko buktikan aku salah. tapi pengkhianat BABI macam APA ni tetap aku tentang. Sial dia ni!!!

6803man sarawak said...

Support APA

Anonymous said...

Ko ni kurang pendidikan agama ke apa! Suka2 gelar org babi. Beristghfar lah cpt, angkat wuduk, pastu solat taubah...

zw@ said...

Blogger APA ni menulis kt kedai mamak 24jam...
Kerap jumpa dia.. .. skrg ni pon dia ada kt meja sebelah aku.... hrmmmmm.... kesian anak bini bang oii.... kerAp sgt aku nengok dia kt kedai mamak ni....

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *