28 July 2012

HEBAT!! ANWAR IBRAHIM TAK TAKUT KENE PANAH PETIR TUNAI UMRAH?





Aku bukan nak tulis pasal Anwar Mat Jubor ni nak umum formula turun harga kereta sebab aku  dan aku rasa korang pon sama dah tau yang dia ni kaki pembohong.


 Aku cuma nak tulis pasal dia nak pegi "UMRAH" minggu depan kata Rafizi Lembu.


Aku sebenarnya bersyukur sebab dia ni nak buat baik cuma apa yang aku terpikir dia ni nak pegi UMRAH betol ke atau nak pegi beli toyol?


Maklaumlah dah dekat nak pilihanraya ni nak bagi rakyat percaya yang dia ni baik .. dia buat-buatlah nak pegi UMRAH nak tunjuk kat rakyat kono dia ni bersih la..


Aku cadangkan kan lebih baik Nuar pegi haji terus memandangkan Musim Haji bukan lama sangat dah lagipun dia banyak duit jadi takde masalah kat situ nak beratur tunggu giliran... hehehe


Lagi satu kemungkinan dia ni pegi beli toyol sebab pilihanraya dah nak dekat nak kutuk YAHUDI takut kene potong peruntukan jadi kene la standby toyo herga juta-juta sebab dapat income pon juta-juta balik.


Tapi mungkin juga orang tua ni pegi carik ARAB DOLL pulak pastu balik auta rakyat cakap pegi umrah dengan gambar Superimpose.. hehehe


Apapun ini cuma tekaan dan imaginasi aku ... kalu tak buat dapat pahala tapi lau buat dapat.... Allah SWT sahaja yang tahu...


Akirnya walau apapun aku doakan kalau niat dia baik maka Allah SWT berikan dia yang terbaik tapi jika niat dia jahat nak menipu untuk mengaburi mata rakyat maka terpulanglah kepada Allah SWT untuk menentukannya.. 


Akhir kata..... Sayangi Selangor, Yakini BN..





HIDUP UMNO!! HIDUP BN!! HIDUP NAJIB!!

MAMPOS APA!! MAMPOS APA!! MAMPOS APA!!






1 comment:

Anonymous said...

mamposla kau anuar jubur

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *