28 July 2012

BOB LOKMAN dan ABBY ABADI Lebih Kaya Lepas Sertai PAS


Aku sokong cakap kawan aku bila dia kata untung artis sekarang ni yang makin kaya bila masuk PAS.

Bukan susah pon.. Maki hamun skit.. buat lawak skit.. gaul ngan fitnah skit... fuhhhhhhh... ternganga mulut lebai ngan mak lebai PAS dengar tapi tak sedor dah kene tipu.


Dulu Bob Lokman tak semewah ini dah berkereta besar semenjak berceramah kesana sini.. Aku sebenarnya hormat kat Bob Liokman ni sebab sanggup buat pengmuman khas kat rancangan live semata-mata nak perubahan tapi lepas tu apa yang berubah pon aku tak tau..


Tapi yang lagi aku respek kat Abby Abadi ni bila sanggup tinggalkan dunia glamer sebab tergila-gilakan ustaz PAS.. hehehe

Tapi aku juga tak sangkal kalau sebab utamanya untuk jadi lebih glamer dan jadik lebih kaya bila dapat jemputan ceramah kat sana-sini yang dibiayai sepenuhnya oleh penderma tegar tabung PAS.. hahaha

Jadi aku tutup la ruang bicara aku ni dengan sesungguhnya artis-artis yang sertai PAS ni sebenornya nak glamer ngan duit je.. hehehehh... jangan marah ye... aku teka je.. kalu betol nasib korang la... 

Jangan marah yee... nanti cepat tua...

2 comments:

Anonymous said...

lepas ni abby dan mak mok asiah akan beli slhsrs jugsk tunggu...klu masuk PAS kena niat
sesungguhnya aku berdakwah untuk tuhan demi alpahrd hehhehehee
sah akhir zaman nabi dah kata
islam akan jadi agama dagang

Anonymous said...

penghijrahan yg paling bangang dalam sejarah...

pejuang hamas...

Know us

Our Team

Video of the Day

Contact us

Name

Email *

Message *