Parti Amanah Negara (PAN) adalah Parti DAP Melayu dan mereka bukan pejuang Islam mahupun Bangsa [‪#‎scs93‬ ‪#‎prksgbesar‬]


Parti Amanah Negara (PAN) bukanlah parti pecahan PAS seperti yang semua orang maklum.

Parti ini adalah Parti Politik yang mendapat tajaan politik sepenuhnya oleh DAP untuk memusnahkan kesatuan Orang Melayu.

Saya tidak membuat tuduhan liar tetapi ia terbukti dengan begitu jelas di Pilihan Raya Kecil Sg Besar dan Kuala Kangsar dimana calon-calon PAN ini mendukung perjuangan DAP dan mengusung kehulu-kehilir pemimpin-pemimpin DAP di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Mereka tidak ada langsung rasa hormat terhadap umat Islam yang mengambil peluang sepenuhnya untuk beramal di bulan suci Ramadhan yang penuh berkah, rahmat, dan ampunan.
Ceramah mereka tidak mengira waktu, ketika umat islam mahu membeli juadah berbuka hingga ketika umat Islam bersolat Tarawih.

Setiap kata yang dilembarkan dalam ceramah penuh dengan hasutan dan kata dusta.

Perjuangan mereka untuk merampas negara bukan untuk Islam tetapi untuk DAP Komunis.

PAN adalah Komunis Melayu seperti yang pernah dimainkan dalam filem P. Ramlee, Sarjan Hassan dimana sorang berbangsa Melayu, si Buang mengkhianati bangsanya sendiri dengan menjadi polis rahsia Jepun atau Kampeitai

Dalam PAN ada Mat Sabu yang sejak dulu tidak henti-henti hendak menjahanamkan Bangsa Melayu dan Agama Islam di bumi Malaysia ini. 

Mat Sabu adalah balaci yang diberi kemewahan untuk menjadi pengkhianat kepada bangsanya.

UNDI PAN anda UNDI DAP dan ANDA UNDI KEHANCURAN NAK BANGSA ANDA!!

No comments: