TERKINI ! KOMPOM HIMPUNAN #BLACKOUT505 TUNDA PADA 22HB JUN !!! CHEGUBARD GAGAL ATURKAN PERGERAKAN ANJING-ANJING UNTK MENYALAK DEPAN PARLIMEN

ADA SAPA-SAPA LEH BAGITAU BERAPA GAJI DAN ELAUN YANG DIPEROLEHI OLEH PANGLIMA-PANGLIMA BLACKOUT DAN HIMPUNAN PAKATAN HARAM YANG LAIN?...

DAN BERAPA PULAK GAJI ANJING-ANJING YANG BERKUMPUL DAN BERKUMPUL DI SETIPA PERHIMPUNAN YANG DIBUAT?..

JANGAN KATAKAN ITU PERJUANGAN KERANA MEREKA YANG BERDIRI DI ATAS SANA SEPERTI DALAM GAMBAR TIDAK MELAKUKAN SEMUA ITU UNTUK PERJUANGAN...

JUKA PAKATAN HARAM MENANG ATAU BERJAYA MERAMPAS NEGARA MAKA MEREKA-MEREKA ITU AKAN MENJADI MENTERI AATAU PEMIMPIN DI PENTADBIRAN NEGERA DAN HASIL YANG AKAN DIKUTIP DARIPADA ITU BERNILAI JUTAAN RINGGIT DAN ITU YANG MEREKA GILAKAN..

SOALANNYA APAKAH HASIL YANG ANJING-ANJING BLACOUT DAPAT?...

BERJEMUR, BERHUJAN, MATI SESAK NAFAS, BERCAMPUR LELAKI PEREMPUAN, NAK BERAK NAK KENCING PUN SUSAH SEDANGKAN PEMIMPIN-PEMIMPIN YANG MENGETUAI HIMPUNAN ITU MAKAN DI HOTEL, MANDI DALAM TAB MADI DENGAN AIR PANAS DAN DAPAT ELAUAN ... EHEM..EHEMMM...

SO, SELAMAT BERHIMPUN DAN SELAMAT MENGHURU-HARAKAN NEGARA UNTUK MENYUSAHKAN ANAK CUCU KORANG PADA MASA HADAPAN..

HANCURLAH NEGARA DEMI PAKATAN ANAK HARAM.. SEKIAN...


TERKINI ! KOMPOM HIMPUNAN #BLACKOUT505 TUNDA PADA 22HB JUN !!!
Berita baru masuk dari twitter Chegubard mengesahkan  penundaan himpunan, ini mungkin strategi yang perlu diatur kerana dolakdalih menteri, polis dan pihak DBKL.

che'GuBard Samm
Prog 15 Jun xjadi... Tunda pi 22 Jun... So semua sedia utk turun ke KL dan kita berkhemah di KL .. Kita akan bertahan hingga 24 Jun ..... Dimana hari Parlimen 'angkat sumpah' dunia akan saksikan rakyat terus membantah penipuan PRU.. Jgn sembang kuat saja ...masanya telah tiba !! Jom secara 'aman' atas semangat 'sygkan negara'


Himpunan #Blackout505 Padang Merbok Ditunda Pada 22 Jun?


Perhimpunan Aman #Blackout505 yang sebelum ini dirancang pada 15 Jun di Padang Merbok, Kuala Lumpur, mungkin ditunda ke hari Sabtu minggu berikutnya.

Bagaimanapun, keputusan menunda tarikh perhimpunan itu tertakluk kepada kesanggupan pemilik Padang Merbok, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) memberikan kebenaran menggunakan lokasi itu pada 22 Jun nanti.

Menurut Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia, Badrul Hisham Shaharin, keengganan DBKL berbuat demikian bakal menyebabkan rakyat tidak mempunyai pilihan lain selain turun ke Dataran Merdeka pada 15 Jun nanti.

“Kita akur penganjur kitar semula telah mengambil padang tersebut sebagai venue pada pagi hari sama. Namun kita sedang mengadakan perbincangan lanjut dengan DBKL dan pihak penganjur larian itu.

“Kita tidak menolak kemungkinan untuk menerima cadangan yang diberikan pihak berkuasa untuk pergi ke satu tarikh, minggu lagi satu (22 Jun) yang juga agak praktikal kerana rapat dengan tarikh angkat sumpah Ahli Parlimen.

“Katakanlah kita dah cukup berunding, tetapi sekiranya kamu masih bermain, tidak mahu beri gunakan Padang Merbok, kami minta maaf kalau rakyat mengadakan protes dengan lebih besar lagi di Dataran Merdeka,” kata Badrul Hisham ketika dihubungi TV Selangor.

Pada masa ini perbincangan antara seketariat penganjur Perhimpunan #Blackout505 bersama pihak berkuasa dan DBKL masih lagi dijalankan.

Badrul Hisham juga yakin keputusan menundakan perhimpunan #Blackout505 ke 22 Jun mampu memberi impak sambutan lebih besar kerana hampir dengan sessi pertama Dewan Rakyat pada 24 Jun nanti.

“Saya yakin, pada Isnin nanti seketariat penganjur akan membuat pengumuman rasmi berhubung tarikh sebenar perhimpunan ini,” kata Badrul Hisham lagi.

Sebelum ini seketariat penganjur bersetuju menukar rancangan asal mereka mengadakan perhimpunan di Dataran Merdeka ke Padang Merbok seperti yang disarankan pihak berkuasa.

Bagaimanapun, selepas itu, seketeriat penganjur #Blackout505 dimaklumkan bahawa larian kitar semula telah terlebih dahulu padang tersebut.

Keadaan tersebut menyebabkan seketariat penganjur #Blackout505 terpaksa mempertimbangkan semula rancangan mereka untuk mengadakan perhimpunan pada 15 Jun nanti.
Anda mungkin juga meminati:

2 comments:

Anonymous said...

jahanam la padang ragbi padang merbok tu...

-smh-

Anonymous said...

Lebih baik aku duduk rumah diam diam sambil layan tv atau buek kojo yang berfaedah..




Aponakdikato :)