02 May 2012

GEMPAR!! RUPENYER BETOL LA CERITA SHAMSIDAR DENGAN ANWAR IBRAHIM NI?

Gempar apabila gambar "Ice Cream" gambar yang mirip rupa Azmin Ali tersebar di blog-blog dan media lain baru-baru ini, aku bukan nak menuduh tapi aku pon dok rasa muka mamat ni macam sama la ngan pemimpin tertinggi PKR a.k.a JAMBU ANWAR nih.

Tapi apa yang memelikkan aku, begitu cepat sepantas kilat Azmin menafikan itu bukan dia. Alahhh... Ala-ala citer anwar serupa tapi tak sama tu la... Penafiannya berbunyi begini,

"Menerusi satu kenyataan akhbar yang dipetik dalam blognya, Azmin bertindak mengaitkan UMNO dalam penyebaran fitnah berkenaan.‘‘Saya mengecam sekeras-kerasnya fitnah yang ditohmah ke atas diri saya bertujuan untuk mengaibkan saya dan keluarga. Fitnah jelik ini disebarkan oleh media yang dikuasai UMNO yang memetik sumber blog pro UMNO. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas."

Macam biasa la kan... UMNO punye keje la ni.. Heheh tapi Kes Shamsidar nii camaner? Tak nak nafikan ke? Tak nak saman ke? Kalau camtu maknanya betol la kes Shamsidar ngan Anwar ni? Ehhh... Pening la aku..

Banyak cakap pon tak guna cuba korang tengok sama ke tak? Jangan lupa cek perut dia skali ye.
























Heheh.. Jangan marah kalo betol kata betol kalo salah pon kata betol la. Hahahaha