GEMPAR!! RUPENYER BETOL LA CERITA SHAMSIDAR DENGAN ANWAR IBRAHIM NI?

Gempar apabila gambar "Ice Cream" gambar yang mirip rupa Azmin Ali tersebar di blog-blog dan media lain baru-baru ini, aku bukan nak menuduh tapi aku pon dok rasa muka mamat ni macam sama la ngan pemimpin tertinggi PKR a.k.a JAMBU ANWAR nih.

Tapi apa yang memelikkan aku, begitu cepat sepantas kilat Azmin menafikan itu bukan dia. Alahhh... Ala-ala citer anwar serupa tapi tak sama tu la... Penafiannya berbunyi begini,

"Menerusi satu kenyataan akhbar yang dipetik dalam blognya, Azmin bertindak mengaitkan UMNO dalam penyebaran fitnah berkenaan.‘‘Saya mengecam sekeras-kerasnya fitnah yang ditohmah ke atas diri saya bertujuan untuk mengaibkan saya dan keluarga. Fitnah jelik ini disebarkan oleh media yang dikuasai UMNO yang memetik sumber blog pro UMNO. Fitnah ini memaparkan seorang lelaki yang mereka tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas."

Macam biasa la kan... UMNO punye keje la ni.. Heheh tapi Kes Shamsidar nii camaner? Tak nak nafikan ke? Tak nak saman ke? Kalau camtu maknanya betol la kes Shamsidar ngan Anwar ni? Ehhh... Pening la aku..

Banyak cakap pon tak guna cuba korang tengok sama ke tak? Jangan lupa cek perut dia skali ye.
























Heheh.. Jangan marah kalo betol kata betol kalo salah pon kata betol la. Hahahaha

11 comments:

Cyleo Blue said...

Pekena ice krim jenama "1Malaysia Dah Tahu" kt jamban, sempit lak tu. Apasal x buat kat luar, mgkn senang nak cuci kot, minah tu dah biasa jilat ice krim yg samer ni...mamat yg di kenali sbg azmin( watak perlakun dlm gmbr)mesti ketagih dgn layanan ni..apa lagi..i followwwww

Anonymous said...

Kalau azmin berani suroh dia tunjuk kote dia,Shamsidar memang yakin kote lam gambar kepunyaan Azmin tapi amalan biasa keluarga2 lam PR atau PKR mereka akan menafikan dan mengatakan semuanya fitnah UMNO.

eXception said...

Salam... Bro mohon untuk masukkan blog ini ke dalam bloglist Bro... http://www.cywarputrajaya.com
Ini blog baru aku, blog lama akan ditutup berikutan masalah kerenah birokrasi dengan Google... Mohon untuk remove blog http://exception2008.blogspot.com/ dari bloglist (jika ada)

PutraRocker said...

sedap siot

anakjatijudan said...

hairan ya macamnana dia orang tak sedar yang mereka di rakam memang liciklah kaki skodeng ni hhehhehehehheheee

Anonymous said...

Hanya sekadar peringatan sesama muslim.Bahawa setiap perbuatan kita yang suka menabur fitnah dan mengaibkan orang lain,hukuman Allah diakhirat amat dasyat dan tidak terperi azabnya.Memang kita didunia rasa seronok kerana tulisan kita dan gambar-gambar yang disebarkan dilihat oleh orang ramai namun tidakkah kita terfikir bahawa selagi orang yang kita fitnahkan itu tidak memaafkan,cuba bayangkan nasib dipadang masyar kelak.Janganlah bergembira sekarang,kelak kita meraung menyesal dakhirat kelak.Perlu diingat bahawa apa yang kita sebarkan dimedia internet ini bukan ditonton oleh warga Malaysia saja tetapi ditonton keseluruh dunia.Dapatkah kita memohon maaf dan keampunan daripada seluruh penduduk dibumi ini.Ingatlah bahawa nafas kita seketika sahaja diatas dunia ini,selebihnya kekal abadi diakhirat.

Unknown said...

setuju dga anon diatas tapi nak minta nasihat kalau kejadian begini apa yang patut kita buat biarkan luncai terjun dgn labunya? macam mana nak wawarkan kat marhein?

Anonymous said...

Nk buat mcm mana,memang cara dia org cari makan begitu.Org2 sebegini mana pernah takut dgn HUKUM Allah.Mereka fikir mereka blh bertaubat dan terlepas lh mereka dr azab neraka!Mereka tidak pernah tahu yg dosa mereka tidak akan di ampun kn oleh Allah Taala selagi org yg mereka UMPAT dn FITNAH tidak memaaf kn mereka!Bila kita beritahu mereka yg mereka akn di campak ke NERAKA,mereka akn mengata kn Syurga dn Neraka ada lh hak Allah,tp mereka terlupa yg itu lh hukuman yg telah di janji kn oleh Allah Taala.

Anonymous said...

Ya betul.....buat maksiat macam tu tak kan terlepas..du dunia dah diaibkan, tambah nanti di akhirat, sendiri mau ingat laaa

Anonymous said...

heheheh.....hang ke pengarah nya....moral tahap tikus, main bedal jer tak kira dalam toilet

Anonymous said...

ya betul....maksiat macam tu akan mendapat balasan dia akhirat nanti, di dunia boleh la lepas.