Khalid Ibrahim menggigil terkencing berdiri sebelah Dato Seri Najib.


Hari ini adalah Hari Perasmian Perumahan & Pengurusan Ladang Tannamaram milik Sime Darby Plantation yang dirasmaikan sendiri oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Najib Tun Abdul Razak di sini, hari ini.

Yang paling menakjubkan dan luar biasa adalah sambutan rakyat jelata terhadap program ini apabila lebih 40, 000 yang hadir dan ini menunjukkan keyakinan rakyat kepada pimpinan Perdana Menteri.

Menteri Besar Selangor yang turut hadir kelihatan amat tidak selesa dengan gelombang kebangkitan rakyat yang sudah muak dengan pembohongan dan penyelewengan kerajaan Selangor.

Jika dilihat perkembangan ini amat baik dan ini adalah satu lagi amaran kepada kerajaan Selangor bahawa rakyat sudah benci pada Pakatan Rakyat yang penuh kekotoran.

9 comments:

Anonymous said...

memang tuhan ko ke umno

Anonymous said...

KHALID TERKENCING KE.... NAJIB YANG TERKENCING.... KALAU PR BUAT NAJIB NK DTG KE.... TK BERANI PENAKUT KO... BUKAN TERKENCING LGI, TK BOLEH KENCING SEMINGGU SBB TELUR DAH MASUK DALAM!!!!

Anonymous said...

Ko dah main jubor hari ni?

Anonymous said...

Berapa lama dah ko tak meliwat?

Anonymous said...

Najib Najib Najib...bibir pink...mcm gegirl..

aku serious ni said...

wat apa najib datang khalid jemput lu sapa..org pr memang sentiasa geram tengok jantan bibior merah

Anonymous said...

itulah tanda nye najib org munafik mcm pengikut2 nya jgk lah..
org pr kepala hotak hang ker yg geram tgk lelaki bibir merah..klu geram bkn krn ape tp geram krn hantuk kepala ko kt tangki najis tu...

Anonymous said...

haha org FUCKatan komen bodoh2 je,, :P

Pemuda Malaysia said...

Pakatan Rakyat memang bodoh...