PANAS!! KERAJAAN SELANGOR TAKDE DUIT PAU UMNO RM 5.00?


Panas cerita hari ini bila Majlis Daerah Kuala Selangor cuba mengePAU UMNO RM 5.00 untuk satu bendera yang dicabutnya di sepanjang jalan dalam daerah Kuala Selangor.

Semalam ketika program Majlis Perasmian Kompleks Perumahan & Pengurusan Ladang Tannamaram milik Sime Darby, ratusan bendera BN yang dipasang sempena menyambut YAB Perdana Menteri dicabut dan dirampas oleh Majlis Daerah Kuala Selangor (MDKS) dan mengikut sumber, arahan ini dikeluarkan oleh MB Selangor sendiri.

Jika benar arahan itu dikeluarkan, apa motifnya?


Jelas kini Kerajaan Selangor Pimpinan Khalid Gagap dalam ketakutan yang amat sangat melihatkan kebangkitan gelombang biru dalam daerah Kuala Selangor sehingga terpaksa mengarahkan MDKS menurunkan semua bendera BN yang dipasang termasuk yang dipasang dalam tanah persendirian.

Dan yang paling mengejutkan kerajaan Selangor yang selama ini mengaku mempunyai simpanan berbilion ringgit terpaksa menggunakan kaedah "PAU" untuk mencari dana?

Selangor dah takde duit ke?, takkan Ronie Liu makan sorang tak bagi kat khalid gagap skit?.

Wahai khalid Gahap Keldai Anwar Yahudi Laknatullah, aku nak bagitau kalau stakat ko cabut ratusan bendera, ade ribuan lagi bendera menanti untuk dipasang oleh penyokong - penyokong BARISAN NASIONAL yang sudah meluat dengan kepimpinan bangang ko wahai si Khalid Gagap.

"Gelombang Biru Tenggelamkan Kuala Selangor!" Sayangai Selangor Yakini BN! hidup UMNO!

No comments: