BOM NAJIB!! BUNUH MAHATHIR!!



Makin gila babi dorang ni meroyan sampai nak bom kereta Najib ngan Mahathir pulak. Hebat betul anak-anak Cina Babi ni dalam gerakan dorang nak rampas Malaysia.

Al-maklumlah hajat tak sampai sebab kalah dalam Pilihanraya Umum tu yang meroyan tahap Cina babi tu.. Bukan senang beb nak rampas tanah melayu walaupun ramai melayu yang berketurunan “ANAK HARAM” dan “KOMUNIS” yang menjadi pengikut mereka dan menjadikan DAP sebagai tuhan yang mereka sembah.

Balik pada cerita asal, sampai bila polis dan pihak berkuasa yang berkaitan nak pandang je “ANAK-ANAK CINA BABI” ni terus menghina dan memainkan sentiment perkauman sehingga mereka dapat merampas Negara ini.

Apa yang dilakukan mudah sangat dibaca, “ANAK-ANAK CINA BABI” ini mahukan supaya orang melayu menyerang mereka hingga ada yang mati dan kemudian mereka dengan mudah menuduh Orang Melayu yang memulakan keganasan tersebut.

Bila “ORANG MELAYU” menulis sedikit saja tentang “ANAK-ANAK CINA BABI” maka mereka akan dianggap sebagai pengganas yang cuba mencetuskan pergaduhan kaum tetapi apabila “ANAK-ANAK CINA BABI” ini menulis mereka seakan tidak bersalah langsung atau Polis Malaysia takut dengan mereka?..
Aku tidak ada niat langsung untuk memulakan sesuatu tetapi apabila sesuatu itu yang memulakan bagaimana pula aku harus diam dan melihat tanpa berbuat sesuatu..??

Sampai bila?.. ini hanya pertanyaan dan bukannya keyataan..”sampai bila haus kita melihat ANAK-ANAK CINA BABI” ini bermaharajalela?...atau nak tunggu sampai anak bini kita dipenggal kepala depan mata oleh mereka baru nak bertindak?..

Aku tau jawapannya.. “Alaaahh.. api ni kecik je, pijak ngan tapak kaki pon leh padam”..
Tapi persoalannya bila kita nak pijak api yang kecil itu?... sekarang api itu sudah makin besar dan tak boleh dipadamkan dengan tapak kaki…. Bagi la alasan lagi… “Alaaah.. kita panggil bomba padam la api tu nanti”..
Bila?...
Bila?..
Bila..?
“alaahh.. tunggu la sampai bangsa dan keturunan kita pupus baru kita bertindak”..

3 comments:

Anonymous said...

Ya Allah ya tuhan kami, jika betul kau berkuasa, tunjukkan kekuasaanMu. Matikanlah semua musuh-musuh Mu sebagaimana Kau telah musnahkan mereka yang terdahulu...Jangan berikan peluang kepada mereka untuk memusnahkan AgamaMu, cukuplah penyeksaan yang telah mereka lakuan. Jika hati mereka buta, butakan sekali mata mereka Ya Allah, Jika fikiran mereka gelap, gelapkan masa depan mereka ya Allah, sesunggunhya Engkau menerima doa mereka yang dizalimi. Amin.

Aemierulrizaki said...

amin...

Anonymous said...

Amin amin YA ROBIALAMIN