Pemimpin Pas Tidak Berani Hadir Solat Hajat dan Munajat Untuk Anwar - RBF

Tulisan ni aku pinjam RBF punye.. korang bacalah bagi paham..
-----------------------------------------------------------------------------------

Pemimpin Pas Tidak Berani Hadir Solat Hajat dan Munajat Untuk Anwar

Sewaktu majlis sembahyang hajat kali pertama diadakan di Stadium Melawati Shah Alam bagi menuntut keadilan kepada Anwar Ibrahim yang sedang 'difitnah' dan 'dizalimi', ramai pemimpin-pemimpin Pas yang hadir. Antaranya , Hj Hadi, Tuan Ibrahim , Idris Ahmad, Hatta Ramli dan tidak ketinggalan uLarmak besar, Nik Aziz Nik Mat. Lihat gambar di sini

Tidak berapa lama selepas itu, tup...tup...kebenaran dan keadilan yang dipohon telah pun menjelma apabila di satu petang isnin yang tidak disangka-sangka muncul satu video klip dalam laman you tube yang menunjukkan lelaki yang seiras-iras Anwar , tetapi bukan Anwar (pinjam ayat Wan Azizah) baru hendak memulakan adengan seks dengan seorang pelacur.

Selang beberapa minggu muncul lagi pula satu klip video yang memaparkan juga lelaki yang seiras-iras Anwar , tetapi bukan Anwar yang bertajuk Papa Nurul Izzah Part II.

Selang beberapa hari selepas itu video penuh muncul pula.

Itu berkat solat hajat dan doa orang ramai yang penuh satu Stadium Malawati Shah Alam.

Beberapa hari lepas sebelum menjelang keputusan mahkamah hari ini, PKR sekali lagi mengadakan solat hajat dan munajat bagi menuntut keadilan untuk Anwar. Bunyi sedap, solat dan munajat, lepas solat dan berdoa, naik pentas ceramah maki hamun orang.


Melalui hebahan-hebahan yang dilakukan termasuk iklan dalam Sinar Harian dimaklumkan majlis itu akan dipimpin oleh ulama muktabar dunia dan uLarmak muRtaBak Kelantan, Nik Aziz, akan turut serta dalam majlis berkenaan.

Apabila sampai masa dan ketika majlis berlangsung, tidak ada seekor haram pun pemimpin Pas yang datang ke majlis berkenaan. Pelik tak ? Lihat gambar di sini

Kenapa pemimpin Pas sudah tidak berani lagi untuk hadir bersolat hajat untuk Anwar ?

Tidak lain tidak bukan kerana takut.

Saya hendak beritahu kepada rakan-rakan sekalian, yang sebenarnya rata-rata pemimpin Pas tahu cerita yang sebenar dan mereka akui lelaki dalam video itu adalah Anwar Ibrahim, tetapi mereka sengaja pusing sana, pusing sini, belit sana, belit sini demi untuk kepentingan politik mereka.

Itulah Pas, demi politik mereka sanggup lakukan apa sahaja. Andai ditakdirkan DAP suruh mereka makan babi, saya rasa kemungkinan besar mereka akan makan dan berkata babi itu halal. Jangan cakap tidaklah, kalau bini pun boleh dijadikan taruhan politik, apa sangat setakat babi bagi Pas.

Bagi uLarmak muRtaBak Kelantan pula, dia sudah keluarkan fatwa tidak akan masuk syurga orang menuduh Anwar Ibrahim dalam video seks tersebut, tetapi apabila sampai masa yang dia sepatutnya hadir pada majlis solat hajat dan munajat untuk Anwar dua tiga hari lepas, dia sendiri pun tak datang. Begitu juga semasa di Stadium Malawati akhir bulan Mac yang lepas, waktu sembahyang hajat dia tak nampak batang hidung, tetapi apabila sampai masa untuk pesta maki hamun orang atas pentas ceramah dia pun muncul.

Ada asasnya untuk saya memanggilnya uLarmak kerana dia memang Ular besar....

Dari tua sampai ke muda kerjanya hanya menipu dan memecah belahkan umat.

No comments: