Ads Top

KANTOI!! Petugas Pakatan sebar VCD seks Anwar dalam ceramah..



Semalam, puak-puak Pakatan menganjurkan satu program yang dorang namakan Munajat Perdana Rakyat Tolak Fitnah di Stadium Selayang.

Nama saja Program tolak fitnah, tapi apa kejadahnya pemimpin dorang dalam tu sibuk fitnahkan kerajaan..? Ni bukan nak tolak fitnah beb, tapi ni nak tambah fitnah...

Yang paling bestnya, dorang ada buat acara sampingan iaitu "mari edarkan risalah dan video seks Anwar untuk tuduh UMNO"..

Macam mana Khalid Gagap boleh dapat video ni masa awal ceramah? 
Dia bawak dari rumah ke?

Korang jangan terpedaya dengan propaganda puak-puak bangang ni semua.., nampak sangat dorang tu kantoi menipu..

Kalau betullah UMNO yang buat kerja tu, kenapa dorang tak tangkap jee orang yang edarkan salinan video dan jugak risalah kat kereta-kereta tu semua? Bukan ke pencacai-pencacai PAS dari Unit Amal yang jaga parking?

Mustahil lah kalau puak-puak amal PAS ni kata dorang tak nampak dan tak sedar sapa yang sebarkan video tu.. Sebabnya, dah memang dorang sendiri yang sebar untuk tuduh kerajaan...

Mula-mula edar.., lepas tu kutip balik untuk tunjukkan dorang tak bersalah... KANTOIII...

Nampak tak plot drama dorang? Gua tau, semua ni adalah skrip dari Anwar Ibrahim untuk burukkan kerajaan.. Dengan orang lain bolehlah puak-puak ni kelentong beb.., tapi dengan gua, KANTOI lah dorang.. Hahahaha..

http://mediapermatangpauh.blogspot.com/2011/05/kantoi-petugas-pakatan-sebar-vcd-seks.html

No comments:

Powered by Blogger.