Azmin Kemaruk Nak Jadi MB, Angkat Sumpah Pun Belum Tapi Wikipedia dah siap dengan tarikh Mula Berkhidmat jadi MB

Punyalah kemaruk nak jadi Menteri Besar Selangor sampaikan Wikipedianya dah siap padahal diwar-warkan esok baru nak angkat sumpah.

Siap tulis mula berkhidmat 23 September 2014 lagi... hahahahah 

Aku pon tak tau camana Malaun ni leh jadi MB Selangor tapi kalau sultan dah suka nak buat camana.. kira ok la sikit dari Si Kipas Betina nenek tua tak sedar diri tu..

Jadi aku petik sikit latarbelakang yang ditulis di wikipedianya itu tentang kelahirannya...

"Azmin Ali lahir di Singapura (yang ketika itu masih berada dalam Malaysia) pada 25 Ogos 1964 dan merupakan abang kepada pengacara televisyen yang penuh kontroversi iaitu Azwan Ali.Beliau mendapat pendidikan awal di Sekolah Gurney Road (2), Kuala Lumpur dari 1971 hingga1976. Kemudian beliau bersekolah menengah di Sekolah Tinggi Setapak, Kuala Lumpur (1977 - 1979) dan Institut Teknikal, Jalan Cheras, Kuala Lumpur (1980 - 1981). Beliau menyambung pelajaran beliau di University of Minnesota, Amerika Syarikat."

Aku sebenarnya tak pecaya pun bangang-bangang dari PKR ni nak memerintah selain nak menghabiskan harta negeri Selangor ni.

Begitu juga dengan masalah air seperti yang disebut oleh Khalid dalam berita malam tadi.

Kalau Khalid kata Rakyat Selangor akan menghukum Pakatan Rakyat pada PRU nanti jika masalah air ini gagal diselesaikan akibat dari gangguan kepada perjanjian-perjanjian yang telah dibuat maka aku mengatakan sebaliknya.

Rakyat Selangor wajib bangkit dan menghancurkan mereka di saat mereka mahu menggagalkan usaha untuk membela nasib rakyat.

Rakyat Selangorwajib bangkit dan menentang mereka jika nasib rakyat diperjudikan sekali lagi kerana kepentingan politik bodoh sialan-sialan dalam PKR, DAP dan PAS yang hanya tahu menghabiskan harta rakyat!!

Buat masa ini kerana keputusan telah dibuat di peringkat tertinggi maka kita harus akur tetapi jika amanah itu tidak dipatuhi maka Rakyat Selangor Wajib turun ke jalanan dan menghancurkan mereka yang dengan sengaja menganiaya rakyat Selangor.

Nak baca wiki MB baru Selangor yang kemaruk sangat tu [KLIK SINI]

No comments: