Teressa Kok CINA BABI DAP Letakkan Islam Setaraf dengan BABI..


Tidakkah menjadi tanda tanya mengapa CINA DAP BABI itu terlalu berani menghina Islam?



Tindakannya di dalam video ini menunjukkan rasa hormatnya bukan kepada Melayu tetapi kepada Agama Islam langsung tiada malah dengan selamba CINA BABI DAP ini membuat provokasi.

Tetapi cerita yang lebih malang apabila provkasi itu disambut dengan komen-kemen menarik daripada penyokong Pakatan Pembangkang terutamanya dari mereka yang berbangsa Melayu dan Beragama Islam…

Apa sudah jadi?

CINA BABI DAP menghina Islam dan kita sebagai umat Islam dengan selamba membiarkan perkara itu berlaku tanpa melakukan apa-apa?

Sudah begitu, bila ada orang yang menegur maka orang itu pula dipersalahkan walaupun tujuannya adalah untuk memastikan Agama Islam tidak dicemar.

Islam yang bagaimana sebenarnya yang dianuti oleh Penganut Ugama PAS ini?

Islam yang bagaimana membenarkan rumah Ibadat kita digunakan sebagai medan untuk menghina dan membunuh ikatan saudara seislam?

Islam yang bagaimana membenarkan tempat kita menyembah Tuhan Yang Maha Esa dipijak-pijak sewenang-wenangnya untuk mereka menegakkan agama mereka di dalam rumah Agama kita?

Islam yang bagaimana membolehkan CINA BABI DAP menggunakan rumah Allah Tuhan Yang Kita sembah sebagai Markas Operasi untuk menghapuskan Umat Islam di Malaysia?

Mengapa mereka tak gunakan Kuil Hindu? Tokong Cina? Kuil Sikh? atau rumah ibadat lain selain daripada Masjid dan Surau?

Sedarlah wahai umat Islam… Aku lebih rela menjadi kafir dan murtad Menyembah Tuhan PAS daripada aku Kafir dan Murtad menyembah Tuhan yang menciptakan aku dan seluruh alam ini iaitu Allah Yang Maha besar, Maha Pencipta dan Maha segala-galanya!!!

Aku sudah pilih jalanku, Agamaku dan Tuhanku…. Bagaimana dengan kamu wahai sahabatku?...

1 comment:

Anonymous said...

Kerambit lu mau ka TERRER SUCK COCK