ANAK CINA BABI Hina Islam Dilepas, ANAK MELAYU Pembela ISLAM Ditahan!

 

Anak Cina Babi dilepas manakala Melayu Islam ditahan, menurut Utusan Online empat suspek telak ditahan, dua daripada suspek yang menculik penjaga kaunter kafe siber tersebut ditahan di Bukit Jalil dan bakinya masing-masing di Kampung Medan, Petaling Jaya dan Ampang awal pagi ini. dan kesemua suspek yang berusia lingkungan 20-an telah ditahan reman selama tujuh hari bermula hari ini.

Itulah nasib malang yang menimpa Umat Islam dan Agama Islam di Malaysia apabila  Anak Cina Babi yang menghina Islam dilepaskan dan bebas untuk melakukan apa sahaja mengikut sesuka hati mereka tapi sebaliknya kita Umat Islam hanya mampu pandang sahaja kerana undang-undang hanya dikuatkuasakan ke atas kita Umat Islam. [BACA KLIK SINI]

Di bulan Ramadhan yang mulia ini aku mula membenci Pemimpin Negara yang berugama Islam kerana tidak mampuberbuat apa-apa kerana takut, mungkin takut hilang kuasa yang mendatangkan wang ringgit dan harta yang banyak.

Tambahan pula undang-undang hanya dikuatkuasakan kepada Orang Melay Bergama Islam menambah buruk lagi keadaa, aku bukan menuduh tetapi kita boleh lihat sendiri dimana-mana perkara yang aku sebutkan itu berlaku.

Dari premis judi, pelacuran, penyeludupan, cetak rompak hinggalah ke peniaga tepi jalan yang menjadi mangsa sejak dari dulu ialah Orang Melayu Islam.

Siapa berani tutup kedai judi roulette? Rumah Ayam? Kilang CD? tapi kalau orang melayu yang buat mamposla korang dan yng paling sedih sampailah ke peniaga tepi jalan, kalau melayu meniaga tepi jalan ada aduan sikit kompon kena halau tapi kalau peniaga Cina mereka tak berani buat apa-apa.

Sup Tulang Babi duletak logo halal dan diprmosikan sebagai juadah berbuka puasa yang sdap dan enak hanya perkara mainan buat Anak Cina Babi tapi pihak kerajaan dan Pendakwaraya juga menganggapnya mainan hingga tak tahu nak dakwa Akta mana.

Sebab tak tau nak dakwa macamana maka ada anak melayu prihatin yang mahu mendakwanya tetapi ditangkap.. Apa ni? CINA BABI HINA ISLAM TAK TAHU NAK DAKWA TAPI PEMBELA ISLAM DAN MELAYU DIDAKWA!!!!

Apa yang Kerajaan takut sangat dengan CINA BABI ni? KERAJAAN AMAKAN DUIT CINA BABI KE? JAWAPLA!!!!!

KALAU KERAJAAN TAK BERANI SERAH KAT RAKYAT YANG BERANI!!! JANGAN SALAHKAN RAKYAT KALAU KERAJAAN TAK BERANI!!!

JANGAN JAWAB JAGA KEHARMONIAN KAUM KERANA SUDAH LAMA TIADA KEHARMONIAN SEJAK KERAJAAN TAKUT KAN CINA BABI NI!!!

KERAJAAN JANGAN BUAT SILAP KERANA UNDI CINA BABI TIDAK AKAN KEMBALI KEPADA KERAJAAN DAN JANGAN PULA NANTI UNDI MELAYU ISLAM LANGSUNG TIDAK DIBERI KEPADA KERAJAAN!!!!

PILIH!!! KERAJAAN MAHU BERTINDAK KE ATAS CINA BABI ATAU RAKYAT MELAYU BERAGAMA ISLAM YANG BERTINDAKK!!!!

8 comments:

Anonymous said...

"KALAU KERAJAAN TAK BERANI SERAH KAT RAKYAT YANG BERANI!!! JANGAN SALAHKAN RAKYAT KALAU KERAJAAN TAK BERANI!!!"

SOKONG 100%. CEPAT JANGAN SAMPAI RAKYAT BERTINDAK.

Anonymous said...

kdg2 aku rasa menyesal undi kerajaanyg ada skrg

Anonymous said...

Team yg kempunan nak jadi kerajaan pun tak komen apa2... Pendek kata baik yg memerintah mahupun yg dok mengidam nak memerintah sama saja. Masing2 nak lindung kedudukan politik (di dunia). Masing2 ckp pasal agama bukan main lagik as if mrk lebih mengetahui hal2 agama berbanding org lain, tapi sebenarnya mrk penakut nak tegakkan kebenaran dan perjuangan islam yg sebenar... Saya tak nyesal kuar ngundi...
. Dan saya takkan nyesal jikalau perlu masuk penjara hanya krn pertahankan agama saya dari dihina..

Anonymous said...

apa yang dimakan melambangkan sikap dalam diri. babi tetap babi. cina tetap cina. komunis tetap komunis. tunggu masa je ni...

Anonymous said...

Kenapa perkara ini terjadi sebab orang melayu yang mengaku beragama Islam sendiri yang mengajar mereka.. Jika undang-undang Islam dilaksanakan tanpa ada pendakwaan terpilih maka kejadian ini kurang berlaku...
Orang Melayu yang mengaku beragama Islam tidak mahu kembali kepada Islam malah mencemuh, menghina mereka yang nakkan Islam yang sebenar...

Anonymous said...

apa lagi CINA mau???? ini la jadinya bagi muka kat diorg ni.dah tak hormat agama rasmi Malaysia.

hydrocloric said...

k'jaan sekang jaga sgt hati bangsa nih.. result PRU dah tunjuk.. ape lagi nak .. kalu nak harap PAS .. lagi lah.. hermm.. apa lah nasib.. harapkan individu yang berani buat contoh??

Anonymous said...

relak relak bro..dh mula kes tu...tak boleh dijamin lg..biar cina babi tu rasa duk dlm