Terkini: NGO BARU DITUBUHKAN UNTUK GALAK JENAYAH?


Terkejut dan menggemparkan apabila aku terbaca berita ni dari HARAKAH yang Haram.. hahah..

Di Kota Bharu telah ditubuhkan sebuah badan bukan kerajaan yang dikenali sebagai Benteng Negara Dari Jenayah (Benar Malaysia)

Matlamatnya memperkukuhkan Benar Malaysia sebagai “smart partner” yang kritikal, kreatif dan konstruktif membantu mana-mana pihak membanteras gejala jenayah.

Pelancaran disempurnakan Speaker Dun Kelantan, Datuk Nasuruddin Daud. Pada malam sebelumnya program jelajah pertama Benar Malaysia di Tanah Merah dirasmikan anggota Exco, Datuk Abdul Fattah Mahmood.

Seorang lagi pengerusi bersama Benar Malaysia iaitu Naib Ketua AMK Pusat, Nazree Yunus. Anggota sekretariat iaitu Ramlan Roes, Kamarul Nizam, Pendi Malek, Yuzi Azhar, Fadhil Othman dan Nkamariyah Hamzah.

Hahahhaa.... PAS ngan PKR yang tubuhkan kononnya nak menentang jenayah tapi yang aku nampak aku bagi korang tengok kat bawah ni...


Bagi dua gambar cukupla.. kalu nak tengok lagi mintak tolong ngan pakcik Google.. pastu cuba korang pikirkan binatang ape punye NGO yang dorang ni nak buat?

Parti Setan ni lagi nak menipu kononnya merekalah pembela... sebenornya merekalah pembelasah yang tak sekolah..

Malas la aku nak tulis.. buat sakit hati aku je.. aku cuma nak ludah je... TuuuiiHHhhhh!!!





No comments: