GEMPAR!! MUSLIMAT PAS SOKONG PENUH SEKS BEBAS?

 Dewan Muslimat PAS Kelantan hari ini membakar beberapa naskah akhbar Utusan Malaysia sebagai simbolik mengajak rakyat menolak akhbar itu yang sering membuat laporan lucah dan fitnah.

Ilvira ketika membentangkan usul itu memberitahu, Utusan telah banyak menabur fitnah dan tidak mempamerkan akhbar yang mampu mendidik minda rakyat.

Adakah itu benar?

Yang sebenarnya meraka ini hanyalah kumpulan manusia yang dimanipulasi oleh Parti Ajaran Sesat (PAS) yang kemaruk kuasa.

Demi kuasa itu mereka sanggup menutup segala kesalahan yang puak mereka lakukan dan ini dibolehkan oleh Agama mereka iaitu AGAMA PAS.
Manusia-manusia di atas ini lah yang cuba dilindungi oleh Muslimat Agama PAS ini sehingga sanggup melacurkan Agama Islam demi kepuasan nafsu dan kegilaan ingin berkuasa.

Setakat membakar naskah akhbar ingin menunjukkan kononnya mereka menolak bahan lucah dan fitnah bukan apa yang sebenarnya mereka ingin tunjukkan tapi itulah sebenarnya yang mereka mahukan sehingga sanggup memfitnah kebenaran demi menghalalkan kemahuan meraka.

**mereka ni MALU MENGAKU TAPI MAHU.. .. terasa macam nak makan aiskrim la pulak....heheh

No comments: