Betina Sundal Dyana Sofya Tumbang Di Teluk Intan


Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Allah SWT yang hari ini memakbulkan doa Rakyat Malaysia yang mahukan BN menang dalam Pilihanraya Kecil kali ini.
Mah mengalahkan calon DAP Dyana Sofya Mohd Daud dengan majoriti undi sebanyak 238 setelah memperoleh 20,157 undi berbanding 19,919 undi yang raih Dyana Sofya.
Bagi aku kemenangan ini satu anugerah yang tidak ternilai akibat dari kegilaan dan rakus mahu berkuasa hingga sanggup mengenepikan Agama atas arahan si Kafir Lahanat.

Dyana Sofya dengan lagak dan penuh yakin menyatakan bahawa dia akan bersama dengan kepimpinan DAP untuk menyokong menolak HUDUD jika usul itu dibawa di Parlimen.

Seorang Islam yang boleh mengarahkan seorang Tuan Guru hingga boleh mengeluarkan kenyataan bahawa pemakaian tudung itu perlu dan tidak perlu dipakai mengikut keadaan.

Dan boleh pula membuatkan ibunya yang kononnya seorang pejuang melayu menyokong perjuangannya dalam sebuah PArti Komunis yang berselindung dibawah nama sebuah parti politik Bangsa Cina yang paling Rasis!

Jadi, kesimpulannya memang layaklah Betina Sundal si Dyana Sofya ini kalah dalam pertandingan kali ini kerana bagi aku Allah tidak mengizinkannya untuk menjadi pemimpin kepada sebuah Parlimen yang rakyatnya tidak bersalah.

Banyak pilihanraya telah berlaku tetapi kali ini Betina Sundal inilah yang paling Sial kerana dengan yakin membawa Slogan Cina Babi DAP kononnya umat Islam boleh menyokong seorang Islam yang secara terang menolak HUDUD dan hukum Islam!

Terima kasih Ya Allah.....