Astaghfirullah hal azim!! Dyana Sofya Betina Sundal DAP Hina Warga Emas Kerana Enggan Bergambar!


Tengahari tadi berlaku depan mata aku bila mana si Betina Sundal belaan Cina Komunis DAP berlaku kurang ajar terhadap makcik dua orang yang aku letakkan gambar di atas tu.

Betina Sundal si Dyana Sofya yang gila berkempen terhegeh-hegeh bergambar dengan semua orang dalam kedai makan tu, tapi bila tiba di meja makcik dua orang ni yang kebetulan berada semeja dengan aku enggan bergambar dengannya lalu dia terus beredar sambil mengejek "eee.. buruknye muka dia"... yang ditujukan kepada makcik dua orang tu.


Celaka ke tidak seorang perempuan muda yang baru setahun jagung menghina orang yang jauh lebih tua daripadanya hanya kerana enggan bergambar? 

Cantik sangatkan muka Betina Sundal si Dyana Sofya itu hingga dia boleh menghina orang lain?

Begitulah bila sudah gila kuasa bukan saja sanggup menjadi pelacur politik, bangsa dan agama malah jika terdesak sanggup menjadi pelacur tubuh asal dapat apa yang dimahukan.

Tidak hairanlah mengapa Betina Sundal si Dyana Sofya ini sanggup menjadi pelcur dalam politik Komunis DAp kerana memang sudah perangainya seburuk kefahamannya.

Tambahan pula sememangnya didikan dari Ibu Bapa tidak boleh dipertikai kerana ibunya sendiri tidak mampu menegur atau melarang bilamana anaknya sanggup menjadi pengkhianat kepada Agama, Bangsa dan Negara!

Aku tidak mahu cerita panjang lagi kerana aku sudah kelaskan dia sebagai Betina Sundal!!

#PRKTelukIntan
#NadiRakyat
#Dyana
@dyanasmd