Tian Chua Babi Nak Saman Semua Orang Kerana Ketakutan Yang Amat Sangat ???


Hari demi hari Tian Chua Babi mula menampakkan ketakutannya yang amat sangat terhadap permainan yang  dimainkan berkaitan Isu Lahad Datu.

Tian Chua dalam kenyataannya dalam Keadilan Daily menyalahkan blogger kerana memfitnahnya sehingga dia menjadi mangsa buruan dan keselamatannya tidak terjamin.

Malah dalam kenyataannya dia akan menyaman sesiapa sahaja yang memainkan isu "Komando Mati Katak"  yang telah tersebar luas ketika ini.


Dalam kenyataan itu juga TianChua Babi ada menyatakan tentang membina kesepakatan dalam menghadapi krisis negara yang aku anggap kenyataan paling bodoh dalam sejarah peradaban manusia.

Ini kerana Pakatan Anak Haram yang menggabungkan Rejim DAP, PAS dan PKR tidak pernah sama sekali menyokong keamanan dan ini jelas dibuktikan dengan beberapa siri kekacauan yang telah dianjurkan oleh Pakatan Syaitan tersebut dengan niat jahat untuk menghuru-harakan negara.

JAdi apakah yang dimaksudkan oleh Tian Chian Babi mengajak rakyat Malaysia bersama-sama mengatasi ancaman dan anasir jahat sedangkan mereka sendiri adalah punca kepada ancaman kepada negara apabila membuat kacau bilau tidak lama dulu.

Apa sebanarnya yang berlaku ini sebenarnya adalah petunjuk kepada kita rakyat Malaysia untuk mengetahui siapa mereka sebenarnya dan hingga kini satu persatu perancangan jahat mereka terbongkar dengan mudahnya dan akhirnya memakan diri mereka sendiri.

Tolah Pakatan Anak Haram demi Keselamatan Negara............




2 comments:

Anonymous said...

Tian Chian Babi mengajak rakyat Malaysia bersama-sama mengatasi ancaman dan anasir jahat??
Kalau mau jadi Hero keluarlah Cina Lakhnat dari tempat persembunyian dan mari kita main tembak-tembak guna peluru getah boleh kah? Nanti kita sama-sama tengok siapa mati katak?
Lu Cina Tian Chua kasi panas itu perkauman supaya Cina sama Melayu bergaduh ha!!!
Tunggu PRU 13 tengok mana Pu punya tempat duduk/

Anonymous said...

Puki mak punya cina. Dah buat tak mengaku pula. Gua kasi lu ingat sekali lagi, jika gua jumpa sama lu gua tampar lu punya muka dan ajak lu fight sama gua one by one. Ini bukan pasal perkauman....tapi pasal lu banyak kurang ajar punya ahli politik. Pas gua tampar lu , gua mau lu saman gua pula...