Naib Presiden PKR, N Surendran setakat berani pakai baju Kalis Peluru tapi tak berani ikut polis tembak penjenayah.


Tuduh dan menyalahkan polis dalam kes "Tembak Dahulu" tapi tidak berani pula untuk bersam dengan pihak polis untuk melihat sendiri siapa yang harus dipersalahkan dalam menangani kes jenayah yang semakin berbahaya dalam negara hari ini.
N. Surendren dengan berlagaknya berani untuk menyertai "Operasi shoot-out" tetapi terlalu takut hingakan terpaksa minta jaminan polis untuk memastikan keselamatan dirinya supaya tidak cedera atau ditembak dalam operasi berkenaan.

Di situ sudah menjawab segala isu yang ditimbulkan oleh Surendren sendiri dan semua anjing Pakatan Rakyat bahawa tiada jaminan untuk selamat atau tidak terbunuh dalam operasi yang melibatkan kes tembak menembak.

Kalau berani sangat atau terlebik kritik atau pandai sangat kenapa beria-ia nak jaminan keselamatan?.. selama ini polis yang bertungkus lumus memastikan negara ini aman pernahkan meminta surat daripada sesiapa supaya menjamin mereka tidak akan cedera atau terbunuh dalam tugasan mereka?

Aku jadi geli dan nak muntah bila melihat bangkai hidup yang kononnya berani tapi bila sampai masa tak berani pula nak keluar atas alasan tiada jaminan keselamatan.

Semua orang dah tahu niat sebenarnya ialah untuk mencari kesalahan pihak polis dan isu keselamatan pula dijadikan bahan atau punca untuk diperdebatkan.

Jika mahu begitu, sekarang N.SURENDREN sila jawab!!! Siapakan yang akan memastikan nyawa anggota keselamatan ini akan selamat bila berdepan dengan penjenayah bersenjata yang bila-bila saja akan menembak mereka bila mereka terdesak?..

**Kalau dah spesis sama cam Nuar Berahim stakat cakap berdentum dentam tapi bila sampai masa kering kontang!! Memang cibai la korang ni semua terutama dari Parti Anak Haram PKR!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Itu sebab ramai India jadi peguam.... auta lebih .

Anonymous said...

Anggota keselamatan sama ada ianya polis atau tentera, dalam memerangi jenayah atau musuh mereka ada dua option sahaja...sama ada dia di bunuh atau dia membunuh..U can choose which ever comes first....

Anonymous said...

dah agk dah dia mesti pusing..xde ada sapa blh bg ko jaminan keselamatan la bodoh punya manusia...! igt nak pergi makan angin ke...lain kali jgn campur urusan yg bkn keje kau..ada ke patut dia cakap polis melakukan pembersihan etnik dgn mensasarkan kaum india..bahalol btul la...agak2 la klau nak jd hero tamil pn...

Aemierulrizaki said...

aku setuju dengan ko bro. Lain kali jangan masuk campur kerja orang. belagak berani cam samseng.. baru suruh pakai baju kalis peluru dah nak tekencing hahhaa.. samseng taik kucing!!!