Ads Top

Mat Sabu dan Mahfuz Omar Bergaduh?


Ceritanya bermula begini...

Petang sebentar tadi kengkawan memanggil aku dan berkata, aku ada cerita panas untuk ko, katanya dan terus memulakan cerita.

Tengahari tadi aku makan kat Kedai Ayam Kampung kat seksyen 13, tengah sedap aku makan tetiba masuk la Mat Sabu ngan geng dia makan duduk semeja..

Tak lama kemudian Sampai pula Mahfuz makan di kedai yang sama, Mahfuz nampak kumpulan Mat Sabu tapi tak memperdulikan dan terus mengambil makanan, lepas tu dia letak nasi kat meje bersebelahan meja Mat Sabu dan terus bersalam dengan geng tu tapi tidak dengan mat sabu, sebaliknya hanya mengangkat tangan.

Kemudian Mahfuz duduk dimeja lain sedangkan masih ada kerusi kosong disebelah Mat Sabu, Pelik jugak kata kawan aku kenapa dorang ni pemimpin tertinggi PAS Pusat nampak macam tak sebulu.

Jadi dipendekkan cerita, Mengapa agaknya Mahfuz bersikap demikian terhadap Timbalan Presidennya sendiri? adakah ada perbalahan dalaman antara mereka? atau Mahfuz Omar juga mahu keluar dari PAS? tau memang dorang ni dah tak dapat tahan dendam lama yang terpendam dalah hati? atau memang dorang ni bergaduh?

Sama-sama kita lihat apa kesudahan cerita ini nanti... heheh

1 comment:

Paksu Ki said...

bergaduh pasal umno.... Mat Sabu kata kita hapus semua umno....Mahfuz kata kita hapus presiden umno dulu....

Powered by Blogger.