Anak Muda Penang Gempur Kubu DAP!!



 

Tempat itu dinamakan 'Speaker's Corner yang dikhaskan untuk tujuan pidato di Padang Kota dan telah dirasmikan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sendiri.

Sejak dirasmikan, tempat ini digunakan untuk menghentam kerajaan Barisan Nasional dan menghina pemimpin-pemimpin kerajaan terutamanya yang berbagsa melayu.




Atas kesedaran dan keberanian, seorang anak muda Pulau Pinang telah bangkit tanpa rasa takut mengkritik dasar-dasar kerajaan negeri di hadapan penyokong-penyokong tegar kerajaan DAP Pulau Pinang dan mempertahankan kenyataan-kenyataan buruk yang telah dilemparkan kepada pimpinan negara oleh pemidato-pemidato mabuk Pakatan Haram Pulau Pinang.

Berikut adalah 2 rakaman  pidato beliau pada 29/1/2012 dan 5/1/2012 dan saksikanlah keberanian anak muda ini mempertahankan tanahair kelahirannya walaupun diganggu oleh pencacai-pencacai Pakatan Haram Pulau Pinang.

Untuk makluman umum, ruang pidato ini diadakan setiap hari Ahad dari pukul 6.00 petang hingga pukul 10.00 malam.

Diharapkan dengan keberaniaan anak muda ini akan mendapat sokongan daripada penyokong-penyokong Kerajaan Barisan Nasional di pulau Pinang.

GEMPUR PENANG!! Terbaaeeekkkkkkk Broo!!

Untuk Baca Lebih Klik Sini




3 comments:

panglima sejati said...

Aku sangat kagum dengan iltizam anak muda ni...
ayuh bangsaku bangun...biar putih tulang jangan putih mata,,jangan jadi melayu benggong...seperti melayu pkr..melayu pas...longkang punya otak..
nak kasi tampuk pemerintahan kepada dap..tak de akal,bodo....

Aemierulrizaki said...

Hahah.. Itu baru berani? Apelagi nak tunggu? Gempur!

Unknown said...

Wa tabik spring sama lu bro.... Teruskan wahai anak muda