AHLI PARLIMEN BELIA Pasang "Emblem" Untuk Bezakan Darjat Dengan Rakyat Biasa. @KhairyKj Suruh Ke?


Nampak "Gah" benar kereta Ahli Parlimen Belia (APB) yang dipasang emblem ni. Boleh sesapa bagitau hebat sangatkah jadi Ahli Parlimen Belia ni?

AKu bukan nak mengata, tapi sepanjang beberapa minggu lepas aku sampai naik menyampah mendengar gelagat mereka ini. Apa tugas dan tangungjawab mereka?

Disaat Ahli Parlimen Malaysia, ADUN, Pemimpin-pemimpin sedang sibuk "Turun Ke Tanah" cuba membiasakan diri menjadi Rakyat Marhaen tetapi berlainan pula dengan Ahli Parlimen Belia yang merasakan diri mereka hebat dan terasing "Darjat" dari orang lain.

Inikah pemimpin yang bakal menggantikan kepimpinan yang sedia ada sekarang dan masa depan?

Nampaknya Kerajaan dan YB @KhairyKj telah gagal membentuk pemimpin negara melalui program ini.

Rakyat bukan benci atau menolak pemimpin kaya tetapi rakyat benci dengan pemimpin yang meninggi diri!!

Adakah dengan memasang emblem di kereta APB ini nanti mereka akan dihormati? Belia akan berlari dan mencium tangan mereka sejurus pintu kereta mereka dibuka?

Adakah dengan emblem ini mereka berbeza dari belia yang lain? Adakah Darjat mereka ini tinggi dan perlu dibezakan supaya belia atau rakyat tahu mereka ini pemimpin!

Buat kerja dulu bukan tunjuk glamer dan lagak konon Darjat APB ini lebih tingi dari Perdana Menteri.

Bagi komen sikit.. aku cabar!!!

1 comment:

pak muliadi said...

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.

KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.


KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.