@Ibdilillah Ishak Pengerusi BMB Mintak Duit Dengan PM Nak Bayar Blogger & Facebookers BMB PPUM


Sebelum aku terus melapor untuk PRK Kajang aku nak tanya mana Pengerusi BMB Bangang ni? Sebelum aku tulis ni Pengerusi BNB Bangang ni lansung tak kelihatan dalam banyak isu yang telah menghentam kerajaan dengan teruknya.

ISu kangkung yang telah menutup segala isu kejahatan pembangkan celanat langsung tidak mendapat liputan daripada BMB PPUM yang pengerusinya adalah +Ibdilillah Ishak yang dilantik oleh YB KJ Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia dan Sukan Malaysia.

Aku telah dimaklumkan oleh sahabat baik Blogger yang +Ibdilillah Ishak telah meminta duit daripada PM untuk menggerakkan jenteranya. Siapa jentera +Ibdilillah Ishak Bangang?

Malah ada budak-budak Pengerusi BMB Bangang ini telah menghubungi rakan-rakan menawarkan RM 500.00 untuk menyewa Page. Woiiii ape ni sewa Page!! Lu takde Page ke bro!! atau takut nak reveal sebab likers tak sampai seribu!!!

Selain itu aju juga diberitahu +Ibdilillah Ishak sudah ada blogger yang entah sape-sape yang dibayar antara RM 700.00 hingga RM 1000.00 sebulan. Wowww!! lumayan beb!!

Baik,, aku nak tanya kat ko ni +Ibdilillah Ishak Babi!!! dulu Lu cakap nak cari sukarelawan nak bantu kerajaan nak Lifsytle macam Si +Wak Doyok Si kering tu!!! mana Sukarelawan Lu Babi!!!

Lu cerita Serupa Orang Mabuk Laa!!! 

Sekarang aku nak tengaok PRK ni BMB nak buat apa? aku nak tengok sukarelawan BMB buat kerja.. 

Buat YB Khairy KJ.. teruskan memalukan diri YB, letakkan maruah YB bawah tapak kasut sebab pertahankan Pengerusi BMB PPUM YB yang bangang ini!!!

+Ibdilillah Ishak Sila nafikan maklumat yang aku terima ini!!! aku akan teruskan usaha aku untuk membersihkan Nama Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang dikotorkan Oleh Si Bangang Macam Ko!!! 



2 comments:

Anonymous said...

Bro... marah nampak.... tapi memang patut pun dia ni ditukar.... Dunia hari ini menggunakan media elektronik sebagai SENJATA utama.. tetapi beliau gagal memunafaatkan teknologi ini ... IBDILLAH FAIL ..you FIRED.

abahhfiy said...

SAMA TAPI TAK SERUPA...
http://lantakhangpala.blogspot.com/2014/01/prk-kajang-peluang-kepada-ibdil-untuk.html