Ads Top

Komunis sudah masuk Masjid

Seperti yang semua sedia maklum, Kerajaan Pulau Pinang pimpinan DAP akan mengadakan pilihanraya masjid tidak lama lagi.


Apa yang berlaku ini amat memalukan bagi umat Islam seluruh negara apabila cina haram jadah ini mencadangkan pilihanraya untuk masjid,peersoalanya siapakah dia untuk mengaturkan semua itu dan mengapakah PAS bangang yang kononnya memperjuangkan Islam di Malaysia ini menyokongnya? 


Bagaimana pula tindakan kita sebagai umat islam terhadap rancangan jahat ini? adakah hanya mendengar, memandang dan berpeluk tubuh melihat masjid-masjid kita dirobohkan secara halus oleh komunis ini

Jika mereka ini adil, mengapa tidak diadakan pilihanraya gereja, tokong, kuil dan rumah ibadat agama lain seperti yang dinyatakan oleh YB Zul Nordin.


Dari situ kita sudah dapat melihat agenda sebenar yang dibawa oleh puak DAP jahanam bertujuan memecah belahkan institusi masjid yang mendukong Islam di negara ini.


Seperti himpunan bersih, pilihanraya masjid ini juga menyaksikan betapa bodoh dan terdesaknya PAS hingga sanggup menghancurkan agamanya sendiri kerana gilakan kuasa dan kedudukan.


Bagi umat Islam di Malaysia dan penganut PAS khasnya, mengapakah sengaja kamu butakan hati walaupun kamu tahu apa yang berlaku ini salah? dan mengapa kamu sanggup memusuhi bangsa seagamamu sendiri?....









No comments:

Powered by Blogger.