Cina DAP Bodoh (Ahli Parlimen Seremban) Pertikai Rumah Terbuka Aidilfitri PM Untuk Raikan Umat Islam dan Rakyat Malaysia Menyambut Raya.


Sudah habis isu menyebabkan Ahli Parlimen Seremban Anthony Lok mengemukakan soalan bertulis mengenai jumlah kos rumah terbuka Hari Raya Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak di Parlimen.
Ramai yang tanya salahkah di tanya?. Saya menjawab, tidak salah.
Apa salahnya meraikan rakyat ketika perayaan?. Tambahan pula perayaan itu adalah perayaan terbesar orang Islam di Malaysia.
Selama ini Mahathir tidak buat rumah terbuka aidilfitri selama dia menjadi Perdana Menteri? Tanya Mahathir berapa kosnya?. atau memang Mahathir tidak buat? Jadi kemana duit kerajaan sampaikan rakyat sedikit pun tidak merasa?. Bodoh kan.
Tanya juga Mahathir kemana hilangnya duit rakyat dengan pelbagai projek yang diluluskannya yang akhirnya bungkus. 
Pendekkan cerita, saya tidak faham apa yang rakyat lihat dengan kebodohan pihak pembangkang dalam negara ini.
Kes Lim Guan Eng sampai sekarang tidak pula antara mereka bertanya? malang lagi orang kita tidak pula ambil peduli. Kes Adam Rosly yang kaya raya dalam PKR tidak pula dibawa ke Parlimen dan tanya Zuraidah macamana Adam pegawainya kaya raaya sebegitu?
Banyak lagi kalau nak ditanya. kalau nak tunjuk konon membela hapuskan dulu segala macam rasuah dan salahlaku dalam parti yang belumpun setahun jagung.
Parti yang baru sudah huru-hara, sudah menyamun berjuta-juta duit bagaimana mahu perintah negara?. 
Cina Babi Ahli Parlimen Seremban itu sendiri belum tentu bersihnya.

No comments:

Powered by Blogger.