PENGEBOM BERANI MATI MAHU BUNUH PEMIMPIN UMNO


Inilah Jadinya bila membiarkan nafsu menguasi hati.. kerana kekecewaan tidak dapatkan sesuatu maka mereka memberontak tanpa memikirkan kesannya terhada masa depan negara sendiri.

Dek kerana termakan hasutan bodoh pakatan pembangkang sial yang nak menjahanamkan negara mereka sanggup mengkhianati Institusi Kesultanan yang selama ini menjadi payung dan benteng pertahanan Melayu dalam menjadikan Islam sebagai Agama rasmi negara.

Kegelojohan Cina DAP yang ingin menjadi pemerintah pertama negara Malaysia kini sudah tiada rahsianya lagi.. mereka mengatur pelbagai cara dan strategi untuk merampas negara ini dan yang menjadi mags dan balacinya dalah anak bangsa melayu yang beragama Islam.


Lihat saja kebodohan anak melayu yang menamakan dirinya Irwan Jamai dalam laman Facebook ini yang sanggup "Mengebom" jika ada peluang katanya..

Yang nak dibunuhnya pula ialah pemimpin melayu yang beragama islam.. Apa yang dia tak puas hati sangat?.. teruk sangatkah hidupnya?.. miskin sangatkah?.. teraniaya sangatkah?... 

Sebenarnya kerana kekecewaan yang ditambah dengan hasutan yang penuh dengan fitnah yang diketuai pemimpin pembangkang dan antaranya yang beraga islam dan mengaku sangat islam dan tiada yang islam selainnya..

Kasihan melihat kebodohan anak-anak muda yang dipergunakan oleh mereka yang berniat jahat merampas negara dengan cara melagakan orang melayu beraga islam sesama sendiri.

Cina DAP sial ini tidak berani berhadapan dengan melayu kerana tahu kekuatan melayu bukan lawannya, dengan cara demikian mereka tidak perlu beradu tenaga dan menggadai nyawa..

Tetapi ingat wahai Cina DAP sial... bangsa melayu ini bukan semudah itu untuk dilenyapkan... Melayu akan bangkit menentang walaupun terpaksa membunuh bangsa seagaama kerana pengkhianatan mereka kepada bangsa dan agama..

Selepas itu nantikan nasib kamu dan jangan kamu salahkan mereka kerana kamu sudah diberi peringatan pada peristiwa hitam yang lepas dan jika ia berlaku lagi maka itu adalah kerana kelalaian kamu untuk memperingati dan meneladani detik hitam tersebut..

Untuk anak melayu yang teringin sangat menjadi pengkhianat agama, bangsa dan tanahair.. perjuangan kamu tidak kemana... kerana perjuangan itu adalah pengkhianatan kepada pejuang-pejuang terdahulu yang sanggup mengorbankan apa saja demi kesenangan anak cucu masa kini..

Negara ini telah membangun dengan bigitu baik sekali dengan menjaga baik kebajikan rakyat dan memelihara keharmonian kaum berbilang bangsa sepanjang masa...

Berbaloikah kita hancurkan negara ini hanya kerana kebodohan dan kerakusan segelintir pihak yang gilakan kuasa dan harta...



2 comments:

Anonymous said...

Nice entry..Selamat maju jaya didalam memberi penulisan tahap sampah..Jangan disebabkan ingin mendapat sedikit habuan dunia, kamu memutarbelitkan kenyataan saya..Sila jadi penulis blogger yang terhormat..Kita jumpa di mahkamah

irwan jamai said...

Nice entry..Selamat maju jaya didalam memberi penulisan tahap sampah..Jangan disebabkan ingin mendapat sedikit habuan dunia, kamu memutarbelitkan kenyataan saya..Sila jadi penulis blogger yang terhormat..Kita jumpa di mahkamah

Powered by Blogger.