ANIS GADIS BERTUDUNG MANGSA CABUL KERANA KERAKUSAN PAS


Dr Halimah Ali berkata klik sini

Kerajaan negeri menerusi Jawatankuasa Menangani Gejala Sosial terus mempergiatkan langkah menangani masalah sosial yang berlaku di negeri ini dengan pelbagai program dan aktiviti secara tersusun dan berterusan dari masa ke semasa. Antara program yang dijalankan adalah Program Kempen Anti Zina yang terbukti mendatangkan banyak manfaat positif kepada masyarakat di negeri Selangor.

Tapi itu hanya cakap saja seperti biasa yang kita dengar di pentas-pentas ceramah PAS yang dipenuhi dengan maki hamun dan fitnah dari penceramah-penceramah yang kononnya menyebarkan syiar Islam.

Hari ini apa yang ada di depan mata kita hasil dari pemerintahan Pakatan Rakyat yang mana rumah-rumah maksiat, perjudian dan tempat-tempat berhibur dan bersosial yang bertaburan bak cendawan tumbuh lepas hujan.

Premis-premis ini yang diperakui kewujudannya oleh Pihak Berkuasa Tempatan di bawah Pakatan Rakyat tidak langsung diambil tindakan walaupun kewujudannya diragui statusnya.

Maka dengan itu terhasillah pelbagai masalah moral yang kebanyakannya disertai oleh anak melayu beragama islam.

Mana janji Kerajaan Pakatan Rakyat yang dulunya bersungguh-sungguh nak menghapuskan gejala sosial?

Apa yang berlaku ini tidak perlukan fakta, pergilah menyaksikan sendiri panorama indah lambakan rumah urut di serata negeri Selangor yang jumlah nya meninggkat berlipat kali ganda selepas Kerajaan Pakatan Rakyat memerintah.

Anak gadis bertudung sperti dalam gambar di atas adalah sebahagian magsa keruntuhan moral disebabkan oleh kebodohan Kerajaan Negeri dari Pakatan Rakyat yang kini memerintah.

Anda lihat, tenung dan fikirkan... Adakah itu anak anda? adik anda? atau mungkin mak anda?...

Mari kita selesaikan masalah ini.. Undilah kerajaan yang benar-benar memperjuangkan nasib agama, bangsa dan negara.. Kerajaan Barisan Nasional (BN) sajalah yang mampu mengubah keadaan itu.

Allah Bersama UMNO Selamatkan Malaysia..Aminnnn....

No comments:

Powered by Blogger.