TERKINI!! WATAWAN MALAYSIAKINI MENGAKU DIUGUT DAN KINI BERADA DALAM KETAKUTAN?

Ahmad Fadli KC Wartawan Malaysiakini Dalam Ketakutan

Ahmad Fadli KC Tak Sempat Lari 
Ahmad Fadli KC wartawan Malaysiakini yang telah memutarbelitkan kenyataan Dato Zaini Hassan (Utusan) kini berada dalam ketakutan yang amat sangat sehingga terpaksa meng"inbox" aku.


Dalam inbox aku tu Ahmad Fadli mengatakan posting yang aku buat terhadapnya semalam berbaur ugutan.


Aku nak tegaskan disini, apa yang aku tulis langsung takde unsur ugutan melainkan dia merasa pedas sebab makan cili.


Walaupun tulisan Ahmad Fadli dalam inbox aku nampak bersahaja tapi aku dapat rasakan ketakutan yang amat sangat pada dirinya ketika ini kerana kesilapannya yang dilakukan ketika Konvensyen Media Sosial 1Malaysia tempihari di Kuala Lumpur.


Kalau tak salah jangan takut beb.. takde sape nak ugut lu... 


Heheheh.... lain kali jangan berlagak hero pahammmmm!!


Video Ucapan Dato Zaini Hassan (Utusan)

3 comments:

Anonymous said...

Ahmad Fadli KC tak malu ke cari makan untuk besarkan anak-anak dengan menipu?? Tak rasa berdosa ke??

Dot said...

mak aih!! mata steamboat mcm baru pekena ja??? ksian dia terkecut!!

Anonymous said...

menipu lg..dasar tonggeng bontot