geMpar!! Dr Rani Pesurujaya PAS Selangor lari ke negara jiran takut debat dengan Dato' Dr HAsan Ali



Alhamdulillah hari ini "Debat Perdana : PRU 13 Di manakah PAS Selangor?" berjalan dengan lancar dengan kehadiran yang amat mengagumkan.


Malangnya malam ini kelibat YB Dr. Abd Rani Osman tidak kelihatan untuk menyahut cabaran debat YB Dato' Dr. Hasan Ali.


Mengapa YB Dr. Abd Rani Osman tidak hadir?, adakah kerana takut dengan soalan yang akan memakan dirinya atau dia memang dia ni jenis orang yang tak sekolah atau lebih sedap dipanggil "Bodoh" hingga terpaksa meminta Khalid Samad menggantikannya dalam debat tersebut.


Mengapa Dr RFani takut sangat menjawab soalan berkaitan akidah? umah persundalan? rumah perjudian? dan kemana hala tuju PAS dalam kekalutan yang semakin kusut disebabkan oleh PAS sendiri.


Dalam kejadian lain sebelum debat tersebut, PAS telahpun mengupah anjing-anjingnya untuk membuat kekecohan supaya majlis tersebut tidak berlangsung.




Dalam kejadian tersebut banner yang telah dipasang secara tiba-tiba dicantas oleh seorang lelaki dengan parang panjang dan mengugut untuk mencederakan petugas yang menegur tindakan mereka yang tidak bermoral itu. 


Laporan polis terus dibuat selepas itu untuk mengelakkan perkara tidak diingini berlaku.


Lihatlah sendiri bagaimana sebuah parti Islam yang terdesak menggunakan kekerasan untuk menghalang sebuah majlis yang mereka takuti kerana menyentuh tentang perjuangan mereka yang songsang dan sesat.


Tunggu esok dan aku akan muatnaik video debat malam ini dan lihat sendiri dimana Pesuruhjaya PAS Selangor yang dalam ketakutan dan terpaksa melarikan diri ke negara jiran bagi mengelak berdebat dengan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor.

No comments: