HIMPUNAN HIJAU SELANGOR GAGAL.. KEDAH DAN TERENGGANU TERPAKSA BANTU




Himpunan Hijau Ke Putrajaya yang diadakan di Stadium Kuala Selangor pada 15 Julai lalu boleh dikatakan gagal mencapai sasarannya.


Himpunan peringkat Negeri Selangor ini berhajat mengumpulkan seberapa banyak peserta berhimpun bertujuan mempertahankan Selangor menuju Putrajaya tetapi malangnya yang hadir tidak seperti yang diharapkan.


Seawal sehari sebelum himpunan dadakan sudah kelihatan begitu ramai "Orang Luar" yang hadir bagi menyokong himpunan tersebut kerana sudah tahu orang Selangor tidak akan hadir di Himpunan Puak Pakatan Ajaran Seat berkenaan.


Pada hari himpunan itu telah kelihatan banyak bas-bas mengangkut penumpang yang nombor pendaftarannya  bukan dari Selangor dan gambar yang aku sertakan di atas, bas ini datangnya dari Kedah dan Terengganu.


Seperti juga apa yang berlaku di Himpunan Oren, mereka terpaksa menggunakan khidmat lembu dan kambing PAS di dalam Himpunan Hijau untuk menambah tokok perserta Himpunan Oren yang terang-terang ditolak oleh masyarakat Felda.


PAS sebenarnya harus mengakui bahawa puak-puak yang selama ini menyokong mereka kerana memperjuangkan islam telah lama pergi meninggalkan parti itu yang mengamalkan ajaran songsang sehingga sanggup menjual apa sahaja termasuk tuhan mereka kerana Putrajaya.


Lihat slogan mereka dan anda sepatunya sudah tahu tiada apa lagi yang tinggal pada PAS dan ianya tak perlu dibahaskan lagi.


PAS hanyalah anjing belaan penjaga pagar rumah DAP yang diarahkan untuk menyalak sesiapa sahaja yang lalu dan sebagai upah mereka akan diberikan makanan.


Sebenarnya apa hala tuju PAS sekarang ini?, apa tujuan mereka malaungkan slogan islam sedangkan islam yang mereka bawakan itu sudah lama dilacurkan?..


Berfikirlah.... buat keputusan... anda penentu...







No comments: