AMUK HINGGA MATI.. BLOGGER PAKATAN RAKYAT TERLIBAT?





Peristiwa "AMUK" ala ninja amat menggemparkan negara baru-baru ini apabila seorang lelaki dan seorang wanita mengamuk menggunakan pedang samurai di Bangunan Pejabat Perdana Menteri yang akhirnya si lelaki mati ditembak polis. Baca sini..


Daripada awal cerita ini sudah sememangnya meragukan di dalam sebuah negara yang aman damai ini, dan lokasi serangan yang dipilih penyerang ini juga menimbulkan persoalan.


Pelbagai andaian dibuat dan salah satu daripadanya yang menarik adalah pendedahan daripada "PaperWaris" tentang insiden ini. Baca sini..


Dalam pendedahan itu, Blogger Milo Suam merupakan orang terawal yang memuatnaik video serangan tersebut dan tindakan itu menjadi tanda tanya apakah penglibatan Blogger Milo Suam dalam serangan terbabit dan apakah hubungan antara mereka?


Anda saksikan sendiri video ini dan anda nilaikan sendiri..




Memandangkan pelbagai cara telah digunakan termasuk mengerak segala logistik dan tentera Pakatan Rakyat untuk menumbangkan kepimpinan kerajaan yang sedia ada gagal maka tidak hairanlah jika insiden ini dikaitkan sebagai salah satu strategi Pakatan pembangkang untuk merealisasikan impian mereka merampas tampok pemerintahan negara.


Tambahan pula si mati yang rapat dengan komuniti Pakatan Pembangkan dan tidak menghairankan jika si mati adalah antara mangsa yang dipergunakan untuk menjayakan misi rampas negara oleh Pakatan Pembangkang.


Apa yang aku tuliskan ini hanyalah sebuah andaian bagi sebuah cerita yang mengelirukan dan aku berharap agar Pakatan pembangkang tidak menggunakan cara ini untuk merampas negara kerana kesudahan kepada cerita ini sudah kita lihat di negara-negara yang sudah melaluinya sebelum ini.


Dalam keadaan sekarang ini apa sahaja mungkin berlaku delam kerakusan Pakatan Pembangkang untuk menawan PUTRAJAYA, mereka ini sanggup mengharpuskan siapa sahaja yang menghalang usaha mereka.


Kepada pihak berkuasa diharap dapat menyiasat perkara ini dengan terperinci supaya mereka yang merangvang kekacauan tanpa memikirkan nasib rakyat dan negara ini dilenyapkan terus dari muka bumi Malaysia ni.


Sedarlah Rakyat Malaysia berbilang Agama, Bangsa dan Fahaman.. kita berada dalam keadaan yang amat bahaya dalam perancangan mereka yang rakus di bawah arahan Yahudi Zionis... anda boleh mengubahnya...

No comments: