Mahathir heret rakyat benci Raja Melayu lawan Najib




Mengulas pendek kepada kenyataan Mahathir yang antaranya berkata;

“Tetapi seperti saya kata tadi, setakat ini saya tak dapat bertemu dengan DYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong kerana kemungkinan baginda juga berada dalam keadaan house arrest (tahanan rumah) ,” katanya ketika sesi jawab dalam sebuah dialog di Subang Jaya.

Mahathir dalam gerakan awalnya menjelaskan kepada Rakyat malaysia bahawa segala tindakan yang dibuat olehnya adalah bertujuan untuk menyelamatkan UMNO yang korup di bawah kepimpinan DS Najib, Perdana Menteri Malaysia.

Setiap hari menurut kumpulan yang menyembahnya kekuatan mahthir bertambah, mahathir mempunyai rangkaian dari seluruh dunia kini selain daripada bantuan dari musuh UMNO dari dalam negara untuk memastikan kepimpinan Najib menyembah bumi.

Serangan peribadi terhadap Najib dan Rosmah, 1MDB, Dana Politik 2.6 Billion dan banyak lagi serangan menemui jalan buntu.

Terbaru, Mahathir bersama penyembahnya dikatakan telah berjaya mengumpulkan lebih 1.4 juta tandatangan rakyat yang mahu Najib akur dan turun dari takhta kepimpinan yang ada sekarang namun kegagalannya menemui DYMM Yang Dipertuan Agong menjadi alasan pula kegagalannya pada kali ini.

Berbalik kepada kenyataan di atas yang dipetik dari artikel Portal Malaysiakini [KLIK SINI] Mahathir dilihat mula mengheret Institusi Raja dalam peperangannya dengan Najib.

Mahathir meminta simpati rakyat dengan berkata demikian dan memperlihatkan seolah-olah Raja ini dipengaruhi oleh Najib untuk tidak menemuinya sekaligus menanam kebencian rakyat terhadap Raja Melayu.

Apa mahathir mahu penyembahnya memberontak terhadap Raja pula pada kali ini?

Mengapa Mahathir begitu bersunguh-sungguh mahu najib turun segera sedangkan Pilihan Raya Umum tidak lama saja lagi akan berlaku?

Pegundi di Sungai Besar wajib tahu perkara ini dan segala undi yang diberikan kepada pembangkang adalah undi kepada Mahathir dan konspirasi yang dibawa olehnya.

1 comment:

Anonymous said...

sindiran tajam & panasszzz...