[SEDIH TAPI BENAR] NOH OMAR TIADA DALAM SENARAI KABINET KHAS UNTUK BERI TUMPUAN PENUH BANGUNKAN TANJUNG KARANG


Barisan Kabinet Baru Malaysia telah selamat diumumkan oleh Perdana Menteri petang tadi dan nampak perubahan besar telah dilakukan kali ini.

Tetapi dalam senarai yang aku lihat itu, tidak pula nampaknya nama Dato Seri Noh Omar terpilih untuk menyertai mana-mana portfolio dalam kabinet yang baru dibentuk.

Mungkin sesustu yang pelik tetapi itulah hakikatnya yang harus diterima terutama untuk barisan "APIT LEMPANG" Noh Omar yang sememangnya diketahui telah banyak mendatangkan kemarahan kepada rakyat Tanjong Karang.

Aku bukan menuduh tetapi itulah aduan yang aku terima daripada segelintir masyarakat yang menyatakan ketidakpuashatian mereka terhadap pegawai-pegawai yang mengelilingi Noh Omar.

Yang baiknya dalam marah-marah, rakyat Tanjong Karang masih lagi memberi kemenangan kepada Noh Omar dan kepada Noh Omar pula jangan la perasan pulak yang rakyat memberi sokongan padu.

Mereka sebenarnya memberi peluang kepada Noh Omar yang banyak berjasa kepada rakyat Tanjong Karang dan Noh Omar harus ingat peluang itu harus digunakan sepenuhya untuk membantu rakyat dan bukannya membantu "APIT LEMPANG" yang selama ini memberikan imej buruk kepada Noh Omar.

Noh Omar pula jangan asyik nak melenting bila tulisan yang tak seberapa seperti ini meneggur sebaliknya perhatikanlah dan selidiklah dimana kebenaran dan dimana kesilapan moga menjadi sedikit panduan dalam pentadbirann khasnya di Tanjong Karang.

Semoga Noh Omar kekal menjadi pemimpin Tanjong Karang dan kembali menjadi pemimpin yang disegani di Tanjong Karang. 

Terima Kasih Noh Omar, Jasamu Tetap Dikenang dalam membangunkan Tanjung Karang hinga menjadi sebuah daerah yang terkenal sebagai daerah pertanian yang hebat di negeri Selangor.

2 comments:

Anonymous said...

AZIZ DESA GEMBIRA HUSAM TERSISIH , BEGITU JUGA AKU TERHADAP NOH-JWTN TAK KEKAL JIKA KITA BERHARAP PD IHSAN MANUSIA JGN BERLAGAK JIKA DIATAS PRU14 U ARE NOT LISTED

skodeng said...

apa yang kita buat... itulah yang kita dapat hasilnya......cuma lambat cepat je..