Pakatan Anak Haram PAS, PKR & DAP Terpaksa Sabotaj Iklan Raya Cina Najib Kerana Takut Kalah?

Semakin lama semakin terdesak puak Pakatan Anak Haram PAS, DAP dan PKR apabila terpaksa mengedit Video Iklan Tahun baru Cina PM Najib Razak.

Iklan yang hebat itu telah diedit dengan memasukkan beberapa perkataan yang terlalu bodoh dengan tujuan untuk menghasut dan menimbulkan kemarahan kaum cina. 

Tetapi yang bodohnya si Uploader ialah Iklan yang sebenar tiada apa-apa yang tertulis dan telah banyak diupload semula untuk membuktikan keadaan sebenar.


Lepas ini apa lagi nak buat? Rakyat Malaysia sudah muak dengan pembohongan dan provokasi pihak Pakatan Anak Haram dan mereka sudah tahu siapa yang harus dipercayai.

Kaum Cina seharusnya rasa bangga dengan Perdana Menteri Malaysia kerana memilih perayaan kaum Cina untuk iklan terbabit.

Ini membuktikan Perdana Menteri tidak pernah meminggirkan kaum Cina mahupun kaum lain dan sentiasa berada dekat untuk menyelami hati rakyatnya.

Tahniah PM Najib Razak.. Anda Hebat!!! dan sentiasa jadi yang terhebat!!!

2 comments:

Unknown said...

Tahniah.. blog saudara amat berguna untuk menangkis serangan dari pihak PR.. Teruskan usaha saudara... jika ada kesempatan ziarah pula blog saya ye.. semoga semangat ukhuwah akan terjalin..

Anonymous said...

MASALAH YG UMNO SENGAJA BUAT TAK NAMPAK IA LAH PENGUNDI CINA DAH MUAK DGN NAJIB...BLOG INI BLOG YG MENGABURI MATA RAKYAT...ARE U READY 4 BN ? NOOOOOO ! WHAT A SHAME..