CUBAAN GULINGKAN KERAJAAN KINI DI MALAYSIA!


“Maka tidak menolak kemungkinan kali ini rakyat turun bukan sahaja untuk melakukan protes tapi benar-benar untuk menukar regim yang sekian lama gagal menjamin hak rakyat untuk mendapatkan proses demokrasi pilihan raya yang bersih dan adil.

“Kita tidak boleh menolak kemungkinan rakyat akan bangkit untuk memastikan regim turun agar proses pilihan raya yang adil dan bersih boleh mengambil tempat dan negara ini boleh diselamatkan,” kata pengerusi Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin (kiri) dalam satu kenyatan media. Baca penuh..


Dengan menggunakan nama NGO kumpulan anjing-anjing dalam dalam Pakatan Rakyat yang gilakan pangkat dan kuasa berlagak menjadi HERO tekad untuk menggulingkan kerajaan apabila tuntutan mereka tidak dipenuhi. Baca lagi...

Setelah gagal mendapatkan sokongan masyarakat Malaysia ketakutan mereka dalam menghadapi PRU 13 sangat jelas sehingga sanggup menggunakan kekerasan untuk memenangi Pilihanraya yang mereka sudah ketahui akan kalah besar.

"Ayuh bangun sahabat seperjuanganku! ini bukan lagi soal Pilihanraya tapi kini ia sudah menjadi soal Negara! Mereka mahu Rampas Negara! Mereka Mahu Jual Negara! .. Kita akan Pertahankan Di Alam Maya dan Di Alam Nyata!

No comments: