Yammy Ibu Dyana Sofya Istihar Keluar PERKASA Tidak Tahan Asakan bangsa Melayu


Ibu kepada pengkhianat Bangsa Melayu hari ini mengistiharkan pula dirinya sebagai pengkhianat dengan membuat kenyataan Keluar daripada NGO Melayu yang disertainya sejak penubuhan NGO tersebut.

Ibu kepada Dyana Sofya Mohd Daud, Yammy Samatm yang dirundung kontroversi berhubung pembabitannya dengan PERKASA hari ini menarik diri dari menganggotai NGO pro-Melayu itu.

Yammy mengumumkan demikian kurang 12 jam selepas mengaku menjadi anggota NGO berkenaan.

Beliau yang hadir dalam sidang media bersama Dyana dan beberapa pemimpin DAP lain pagi ini berkata, keputusan itu dibuat untuk menamatkan kontroversi berkenaan. - Malaysiakini.


Demi menyelematkan karier politik anaknya yang menjadi "BONEKA PALING BODOH" atau "BABI HUTAN" yang bakal disembelih DAP.

Tiada Pilihan bagi YAMMY atau nama sebenarnya Hajah Yam@yammy Abdul Samad selain dari melakukan apa sahaja untuk menyelamatkan anaknya yang kini berada dalam keadaan paling tertekan kerana terlalu gilakan kuasa hingga sanggup mempertaruhkan dirinya kepada Parti Politik paling CELAKA dalam Malaysia yang dikuasai oleh Cina Babi DAP.

Untuk makluman, Puan Yammy adalah antara pimpinan terawal semasa penubuhan PERKASA dan masih lagi menjadi ahli PERKASA sehingga kenyataan ini dibuat.

Pendedahan tersebut dibuat oleh Mantan Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia, Datuk Hamidah Osman yang menjelaskan tentang siapa sebenarnya Ibu kepada Dyana Sofya ini:



Inikah pemimpon yang yang Rakyat Teluk Intan mahu?  

#PRKTelukIntan
#NadiRakyat
#NajibRazak
#RakyatMalaysia