BoikoT GM PLAZA KLANG!! Cina Babi Asuhan DAP Akui Tidak Sayang Malaysia!!


Cina Babi tak sedar diri hari ini dengan penuh tenang dan bergaya berkata depan aku "Sorry saya tak sayang Malaysia".

Kejadian ini berlaku di Plaza GM Klang, tempat jualan barang borong yang murah kononnya. 

Penulis datang hari ni untuk membeli Bendera Malaysia dalam kuantiti yang banyak dan Plaza GM dikatakan menjual banyak barang dengan harga borong tetapi setelah puas mencari dari satu kedai tiada bendera di jual hinggalah ke satu kedai Cina Babi ni.

Sampai di tingkat 2 tempat menjual barang maian dan disebelahnya da peniaga melayu yang juga menjual barang mainan lalu penulis bertanya, ada jual bendera Malaysia ke kat sini, lalu dia menjawab tiada dan saya hanya jual bendera "Hello Kitty dan Angry Bird" sahaja, lagipun saya tak sayang Malaysia.

Penulis cakap, you tak boleh cakap begitu, you sekarang tinggal di Malaysia, warganegara Malaysia dan dengan selamba dia menjawab itu saya "personal" lorr..

Bagaimana pandangan sahabat sekalian? Cina Babi yang dilahirkan di Malaysia,cari makan di Malaysia dengan bangga memberitahu kepada seorang warganegara Malaysia berbangsa Melayu bahawa mereka tidak sayang kan Malaysia!

Habis kalau dah tak sayang Malaysia sayang negara Mana? 

Diseluruh dunia semua rakyat dalam sesebuah negara sayangkan negara masing-masing termasuklah negara sebangsa Cina Babi Malaysia iaitu negara China.

Sekarang kita boleh lihat kenapa Negara China yang jadi antara kuasa dunia yang paling hebat itu langsung tidak pedulikan bangsanya yang ada di Malaysia dan sebabnya sangat mudah, Cina Babi yang ada di Malaysia ini adalahbangsa yang dibuang di sana.

Penulis bukan mahu jadi kurang ajar tetapi penulis rasa panas dan geram bila kejadian seperti ini berlaku.

Bangsa Cina Babi dengan selamba berani menyatakan ketidaksetiaan mereka kepada negara dan sikap ini milik siapa?

Komunis Cina Babi ini masih aktif dan lebih aktif dari dulu dan ianya berlaku dalam senyap tanpa diketahui dan antara sebab mengapa ia terjadi ialah kerana sikap Kerajaan yang tidak ambil tahu.

Mereka dengan berani menyatakan dan sebelum-sebelum ini juga mereka sudah menterjemahkannya kedalam himpunan-himpunan yang dianjurkan oleh Pakatan Haram yang bertujuan untuk menghuru-harakan negara.

Sedarlah wahai bangsa Melayu bahawa Bangsa Cina Babi ini sudah lama mengatur langkah untuk menjahanamkan bangsa Melayu dan mahu merampas tanah ini seperti yang pernah mereka lakukan dahulu.

Ini bukan Fitnah atau Ugutan tetapi ini adalah benar!! Selalunya melayu akan dipersalahkan kerana bercakap tentang bangsa yang mempertahankan negara tetapi hari ni apabila satu bangsa yang ada dalam negara mengaku tidak setia kepada negara apa tindakannya????

Boikot GM PLAZA!!! Boikot Cina BABI!!

6 comments:

Anonymous said...

Bagi nama kedai & alamat. Sng nnt kita ramai2 boikot kedai cina bangsat nie. Kalu ada gambar kedai lg bagus.

Anonymous said...

nak boikot camana. ChinaDoll ada..sekali hantok terus cair.

Anonymous said...

nama kedai pls.. sy slalu g sana.. nk boikot..

Aemierulrizaki said...

Ok esok gua bagi korang bro dengan nama kedai nyer sekali.

Anonymous said...

Bro, snap gambar muka depan kedai.... ada jugak lahanat cani

Lg 1, kenapa kita wujudkan CINA sbg bangsa di Malaysia..? Kenapa tidak kita panggil ORANG CHINA merujuk kepada mereka? Sebagaimana kita merujuk kepada INDIA... Memang ada bangsa CINA ke kat dunia ni...? Boleh sapa bg penjelasan...KENAPA INDIA UTK ORG ASAL INDIA, KENAPA CINA UTK ORG DARI CHINA? Kenapa bukan CHINA... CINA... CHINESE

Anonymous said...

Kasi publish itu muka n kedai....he he he...dia nak rasa penangan Melayu mmboikot kedai dia ....kite ajar depa dgn 'duit' jer....silap aribulan mau bunoh diri depa nnt...