Ads Top

Woi!! AKU NIZAR MB PERAK.. TAKDE SULTAN BERANI USIK AKU LA!!



Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mua'dzam Shah bertitah keamanan dan keharmonian negara bukanlah sesuatu yang boleh diperjudikan malah tidak wujud istilah peluang kedua untuk keamanan sesebuah negara.

Seri Paduka bertitah jika sekali keamanan negara hancur dan hilang, nescaya rakyat akan hidup dalam keadaan mundur dan porak-peranda.

"Menyedari hakikat ini, beta menyeru kepada sekalian rakyat supaya lebih berhati-hati dan berfikir secara lebih matang.

"Keamanan dan keharmonian bukanlah sesuatu yang boleh kita perjudikan. Maka, sebagai sebuah bangsa merdeka lagi bertamadun, salurkanlah apa jua kritikan malah bantahan sekali pun dengan cara berhemah dan berhikmah," titah Tuanku Abdul Halim.



Dalam tajuk ini Nizar Jamaluddin yang kemaruk gila nak jadi MB selepas ditelangkupkan dari kerusi MB sampai sanggup dehaka sultan merupakan salah seorang daripadanya yang sanggup memperjudikan keharmonian negara demi kepentingan politiknya.

Anjing belaan DAP ini sanggup melakukan apa sahaja demi mencapai matlamat tuan yang mengupahnya.

Gerakan demi gerakannya yang sengaja mengusik Institusi Kesultanan Melayu seakan mencuba atau "Try Test" apakah akan berlaku jika dia mempertikaikan kuasa Sultan Melayu.

Babak-demi babak yang dipersembahkan telah membuktikan cubaannya menyemai kebencian rakyat terhadap Sultan yang selama ini menjadi payung negara.

Apa akan jadi jika anjing ini kita terus biarkan dia menyalak dan terus menyalak sehingga mengganggu Institusi Kesultanan kita?

Haruskah anjing ini kita nyahkan saja dari menjadi rakyat negara ini yang selama ini terkenal berbilang bangsa dan agama yang memperakui kuasa Institusi Kesultanan ini?

Ingatlah wahai bangsaku... jika kita biarkan anjing ini terus menyalak menyalahkan Kesultanan kita, maka lepas ini akan ada banyak lagi anjing-anjing seperti ini akan melakukan perkara yang sama.

Yang mendapat keuntungan adalah tuan anjing ini iatu DAP dan yang menerima padahnya adalah kita Bangsa Melayu yang akan merempat di bumi sendiri dek kerana kebodohan dan ketaksuban kepada sesuatu yang tak pasti.

Sedarlah bangsaku.. tiada siapa akan memperdulikan kita selepas ini jika bukan kita sendiri....

Janji Hanya Tinggal Janji Tapi Sakitnya Nanti Kan Kita Bawa Sampai Mati.... 

Oleh itu, bawalah anjing ini kemuka pengadilan agar nanti dia tidak boleh berkata:

"WOi!! AKU NIZAR MB PERAK.. TAKDE SULTAN BERANI USIK AKU LA!!"

No comments:

Powered by Blogger.