TERKINI!! PAS JUAL TUHAN, JUAL BINI UNTUK MENANG PRU 13



Itulah tajuk dalam harakah hari ini yang memetik kenyataan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataannya kepada media.

Hadi yang terlalu yakin menang besar dalam PRU ke 13 ini menuduh UMNO BN menabur duit kepada pengundi  dan memasang perangkap samar kepada parti pembangkang sebelum menetapkan tarikh pilihanraya.

Hadi mengatakan kemenangan UMNO BN dalam pilihanraya adalah diatur dan dia juga berjanji jika menang pada PRU ini PAS akan membetulkan segala kesalahan dalam sistem yang ada sekarang.

Yang menjadi persoalannya adakah PAS faham apa itu sistem? hingga hari ini masih tidak ada kabinet bayangan sebagai sebuah kerajaan yang bakal memerintah.

Rakyat ingin melihat siapakah bakal pemimpin mereka jika Parti Pakatan Haram yang mereka tubuhkan menang dalam PRU akan datang.

Siapa akan Jadi PM?.. Mat Sabu 121?.. Nik Ajis Ulamak Nyanyok?.. Badrul Amin Kaunselor 3 pagi?.. Nizar Anjing Kurap DAP?.. Anwar kaki Jubor?.. Azmin Aiskrim?.. Kapal sink?.. Kit Siang Babi?... Nabi PAS Guan Eng?.. atau siapa?...

Itu baru citer pasal kabinet bayangan.. belum citer pasal pendirian parti yang kononnya akan membela nasib rakyat dan agama..

Negara Islam tiada dalam Quran... Hudud entah kemana... Allah tuhan penciptanya juga sudah dijual... bangsa seagama dimusuhi malah dikafirkan...

Inikah parti yang nak memerintah Malaysia? serba kelam kabut.. bila disergah takut hilang kuasa habis semua dijual  macam mereka menjual bini yang mereka jadikan barang taruhan untuk kesetiaan mereka kepada parti.

PAS sendiri tak mampu nak mentadbir Parti ... mentadbir negeri yang kecil jadi huru hara... macamana nak perintah Malaysia?

Sudahlah.... janganlah terlalu bermimpi... selesaikan dulu masalah anjing-babi dalam keluarga PAS dulu sebelum memikirkan nak mentadbir negara..


1 comment:

Zamil Mail said...

Rasulullah s.a.w bersabda: "Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat)."

Allah s.w.t berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku? Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku? Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim (cendikiawan) pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)." (H.R. Tirmidzi)


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.