Bendera Malaysia Tidak Akan Berkibar Lagi Jika Pakatan Menang... Yang Berkibar Ialah Bendera Negara Anak Haram!


Belum memerintah dah tunjuk belang! Memang sial puak-puak Pakatan Anak Haram ni. Inilah jadinya bila rakyat tidak peka dengan keadaan semasa dan tidak dapat menilai yang dipilih untuk menjadi pemimpin itu manusia atau binatang!

Baru dapat memerintah beberapa negeri dan tunjuk hebat sampai nak tukar bendera Malaysia!.. Apa salahnya bendera tu? 

Jawapannya mudah, ramai yang tidak faham bahawa itu adalah simbolik kepada penghapusan kuasa Raja-Raja Melayu yang akan ditumbangkan sejurus memerika memerintah Malaysia.

Mereka tahu selagi Raja-Raja Melayu bertahta di atas sana, mereka tidak mungkin akan dapat memerintah Malaysia dengan sewenang-wenangnya, menggunkan kuasa dengan sepenuhnya, membuat duit dengan bebas dan merampas apa yang mereka mahu sesuka hati.

Mereka mahu bangsa melayu ini berada di bawah tapak kaki mereka!... 

Aku cuma nak bagitau.... Korang jangan mimpi la dapat memerintah Malaysia ni... ko ingat aku dan ramai lagi rakyat Malaysia yang sayangkan Agama, Bangsa dan Negara akan pandang je korang duduk kat sana bermaharajalela!!

Kenapa?.. nak saman aku!! 

Kata aku rasist!!

Aku memang RASIST!!... aku peduli ape dengan korang!!!

Aku AMAT RASIST dengan bangsa yang duduk dalam Pakatan ANak Haram yang berniat jahat nak menghuru-harakan negara!

Tetapi aku tidak pernah rasist dengan bangsa lain yang sama-sama mahu menjadikan Malaysia sebuah negara yang aman dan damai serta maju untuk kebaikan anak cucu di masa hadapan.

Last skali.. Korang jangan ingat la kalau tukar bendera Malaysia ni korang dapat perintah satu Malaysia ni bawah tapak kaki korang... Baca sejarah dan nilai kembali nanti korang akan dapat jawapannya....

#Pengkhianat Melayu dari ketrunan anak haram hanya ada bebarapa orang bersama kamu.... Jutaan Rakyat Malaysia yang berbangsa Melayu hanya menunggu masa yang sesuai.... tak percaya?...... tegok je la nanti!!!!

*** Kenapa?.. Nak Saman Aku Ke?... Aku bukan ader Duit Pon Nak Bayar...hehehe..





4 comments:

Anonymous said...

Gua sokong lu admin..
gua juga salah seorang yang dalam berjuta tu ..
Sampai masa lawan kita lawan..

Anonymous said...

Sokong..

Aemierulrizaki said...

Kepada yang menyokong aku ucapkan terima kasih. Kita tidak berniat melakukan huru-hara tetapi setelah sekian lama kita membbiarkan mereka ini makin banyak kerosakan bakal berlaku.

Kerosakan yang paling besar akan berlaku ialah kerosakan kepada negara yang akanmendatangkan mudarat kemudoan hari.

Kita bekerja siang malam untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada anak cucu dan keturunan tetapi mereka yang malas bekerja ini yang sentiasa mengharapkan apa sahaja sampai ke kaki meraka telah melakukan kerosakan yang amat teruk kepada negara.

Jika tiada pilihan lagi maka kita semua harus bangkit menentang. Kita bukan tidak sayang kepada keamanan tetapi kehidupan kita telah mereka ganggu..Sarang Tebuan Sudah Mereka Jolok.

Kita tidak menyrang mereka tetapi kita bangun untuk mempertahankab maruah Diri, Maruah Agama, maruah bangsa dan Maruah Negara.

Ayuh tunjukkan kepada mereka siapa sebenarnya pejuang yang sejati!!

Anonymous said...

dimana ponyokong pakatan berok nie...tk komen pun...