GEMPAR!! LIM KIT SIANG MENANGIS AKUI KEKUATAN TENTERA CYBER PRO KERAJAAN BN


Ahmad Fadli Kc wartawan Malaysiakini tiba-tiba menjadi hangat apabila cerita tentangnya yang dihalau keluar dari dewan Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia kerana memutarbelitkan fakta dengan niat jahat tersebar.


Sebenarnya aku malas dah nak tulis pasal anjing Pakatan Haram ni sebab aku dah tau semua ni dah di "setup" dengan sengaja untuk menaikkan satu lagi ikon apabila Adam Adli ikon terdahulu meraka sudah tidak mendapat tempat dikalangan orang muda.


Hari ini Lit Kit Siang bapak komunis pula memberikan komen tentang kejadian itu dan mengutuk tindakan kerajaan merekrut 10,000 cybertroper untuk berperang di dunia maya bagi pihak kerajaan.


Surat khanar fitnah nombor 1 Malasia hari ini menjadi penyiar rasmi kepada kenyataan Lim Kit Siang yang mengutuk kerajaan dengan pelbagai tuduhan (baca sendiri malas nak tulis kat sini).


Tapi bagi aku apa yang Lim Kit Siang katakan hari ini adalah bukti kepada ketakutan yang amat sangat Pakatan Haram terhadap kerajaan yang telah memerangi secara bertubu-tubi fitnah mareka hingga mereka kini sudah tiada lagi bahan untuk mereka ketengahkan.


Terbukti kekuatan Tentera Cyber hari ini berjaya menangkis segala fitnah jahat yang dilemparkan kepada kerajaan dengan niat untuk merampas negara.


Lim Kit Siang sudah tidak boleh tidur malam mengenangkan cita-citanya untuk merampas negara ini yang bakal terkubur.



2 comments:

Anonymous said...

Zahid hamidi kata lain pulak....

Anonymous said...

hahah....kau x dengar ke dlm youtube apa kata Dato Zaini dalam konvensyen tu ttg kedudukan sekarang....zahid hamidi pun sama...UMB...UMB...ni yg Papagomo bengang...hahaha