Ads Top

HIMPUNAN SEJUTA UMAT MELALAIKAN! - ANWAR


Katanya, perhimpunan anti murtad itu cukup berbeza dengan BERSIH 2.0 yang menuntut pembaharuan dalam sistem pilihan raya di negara ini pada 9 Julai sehingga lebih seribu perserta ditangkap dan dikenakan pelbagai dakwaan.

Bagi Anwar, tindakan itu hanya bertujuan melalaikan orang Melayu daripada ancaman sebenar yang dihadapi negara hari ini.

HIMPUNAN SEJUTA UMAT DIA KATA MELALAIKAN! BABI PUNYE ANUAR! DASAR BELALAI KURANG AJOr!

MUKA PON DAH MACAM HANTU AKU TENGOK! ni mesti kes tak dapat ni.. hehe maklum la, takut kene camera la tu!

-Malaysiakini-

No comments:

Powered by Blogger.