Spekulasi Tukar Noh Sebab Perpecahan UMNO Selangor


Dari kenyataan Noh Omar yang di siarkan di dalam akhbar tempatan semalam yang akan menemui Presiden Parti didalam waktu terdekat ini bagi mendengar nasihat untuk menentukan hala tuju dan masa depan UMNO Selangor.
Postmetro.net memetik Kknyataan itu telah disalah ertikan hingga membawa kepada spekulasi rombakan penuh UMNO Selangor yang akan digantikan oleh beberapa pemimpin yang 'ditembak-tembak' saja namanya.
Tindakan seperti ini hanya akan menyebabkan perpecahan yang lebih besar dalam pentadbiran UMNO Negeri dan tidak membawa keuntungan untuk ahlinya juga.
Mereka ini sepatutnya menumpukan sepenuh perhatian untuk merampas kembali selangor dengan perancangan dan tindakan yang betul dan tersusun.
Melaga-lagakan pemimpin-pemimpin ini hanya akan menguntungkan musuh terutamanya musuh dalam parti.
Selesaikan dulu masalah mengikut potfolio yang telah diberi dan laksanakan tugas dengan penuh amanah dan telus.
Noh Omar telah mengusahakan segalanya untuk mentadabir UMNO Selangor dengan baik tetapi dari kalangan orang dalam sendiri yang tidak pernah puas dengan apa yang mereka dapat telah menyebabkan perpecahan ini semakin parah.
Tukarlah sepuluh pemimpin pun kalau ketua-ketua diperingkat Bahagian dan Cawangan tidak fokus kepada pemulihan UMNO maka ianya akan berulang dan terus berulang.

Aku bukanmahu menyalahkan sesiapa tetapi pandangan aku begitu.

Kalau UMNO Selangor ini hancur baru puas hati agaknya.

No comments: