YAHUDI Bunuh Palestina - Semoga Allah memberikan petunjuk kepada mereka dan kembali ke jalan yang benar...


"Yahudi Bunuh palestina" mendengar sahaja ungkapan itu ramai Umat Islam dari seluruh dunia marah dan mahu bangkit menentang. Tidak kurang juga umat Islam di Malaysia yang tinggi dan semangat kobarnya..

Di Malaysia tidak dinafikan kebangkitan penentangan itu melepasi batasan Politik dan Ideologi.

Tapi sebelum kita terus menentang penganiyaan dan pembunuhan saudara SeIslam kita di luar sana, apakata kita tentang dulu YAHUDI dalam negara kita, dalam bangsa kita dan dalam Agama kita.

Kita marah Palestina dibunuh tetapi dinegara kita ALLAH sebutan, kalimah dan Tuhan kita yang kita sembah dengan selamba kita Lelong murah-murah. Siapa yang Lelong?

Jangan pura-pura tidak tahu, sudah tentu la sahabat kita dalam partai politik yang sepakat dengan DAP. Rampas Arak pulang balik, Rampas Bible Pulan balik dan Rampas kalimah Allah mujur saja dapat segelintir umat Islam dapat memeprtahankannya.

Gerakan mempertahankan Kalimah Allah dan Islam di Malaysia tidak ubah seperti Palestina-palestina yang mempertahankan bumi mereka yang terus diratah tanpa henti oeh YAHUDI Jahanam.

Di Palestina sana meraka dikhianati Bangsa Seagama mereka. Palestina hanya mampu membaling Kereta Kebal dengan batu sedangkan Bangsa ARAB hanya melihat sambil minum Wiski dengan Air batu..

Jadi apa kurangnya dengan yang di Malaysia? si Bangsa PAS hanya melihat sahaja Kalimah Allah dilelong macam bangkai di lorong-lorong oleh mereka yang mahu Kristian menjadi Agama Rasmi di negara ini.

Si Bangsa PAS tidak mampu mempertahankan Tuhan yang Maha Esa yang mereka sembah hanya dek kerana gilakan kuasa dan wang ringgit.

Jadi, kalau mahu menentang YAHUDI di tanah jauh sana tentanglah YAHUDI di depan mata ini dulu..

Semoga Allah memberikan petunjuk kepada mereka dan kembali ke jalan yang benar...

No comments: