[Video] Peguam Muslimah Jadi Betina SUNDAL bela KUIL


Dia bertanyakan Tengku Adnan Tengku Mansor tentang apa tujuannya Menteri Wilayah itu datang kemari? mungkin jawapannya Ku Nan datang jalan-jalan sambil cari pasal kot?

Tapi mari kita bertanya apakah tujuan betina bertudung itu kesana? membela Kuil yang nak diroboh kononnya...




Aku tidak mahu bercerita tentang KUIL atau INDIA kerana video itu akan menerangkannya, tapi hari ini aku mahu cerita tentang manusia yang berhati SYAITAN yang sentiasa mencari kesalahan orang lain untuk dijadikan MODAL POLITIK yang kemudiannya boleh mendatangkan huru-hara dan kebencian antara kaum di Malaysia.

Perkara seperti ini bukan baru, gerombolan PEGUAM (kononnya) dari PARTI ANAK HARAM akan hadir untuk membela apa sahaja yang boleh menimbulkan simpati dan dendam walaupun dia tahu yang dibelanya itu adalah salah.

Menjadikan PENJENAYAH sebagai HERO adalah antara kepakaran mereka hingga berjaya menimbulkan kebencian rakyat terhadap Polis hinggakan kejadian tembak menembak antara penjenayah dengan polis boleh menjadikan polis berada di tempat yang salah.

Bayangkan POLIS yang memang dibekalkan senjata untuk menjaga kemana negara berbalas tembakan dengan sekumpulan penjenayah orang awam yang memang langsung tidak patut memiliki senjata dan kesudahannya polis dipersalahkan kerana menembak mati penjenayah tersebut.

Boleh faham ke tidak? .. kalau tak paham [BACA KLIK SINI]

Jadi tak harianlah bila Si Betina Bertudung itu membela kes ini kerana ianya akan menimbulkan simpati yang kemudiannya memberikan mereke kelebihan untuk memberitahu penyokong mereka bahawa Kerajaan ini zalim.

Tetapi yang hairannya pula bila tiba Kes KALIMAH ALLAH dijual Oleh Parti PAKATAN ANAK HARAM kepada Gereja Kristian tiada pulak mereka ini beria-ia mahu mempertahankannya?

Sebab takut DAP TUHAN BESAR mereka marah?..

Itulah kerja mereka seharian dan hari-hari mendatang untuk menjatuhkan kerajaan mengikut agenda yang telah ditetapkan oleh YAHUDI.

Walauapaun aku berikan KREDIT untuk Tengku Adnan kerana berani berhadapan dengan mereka terutama peguam dari PAKATAN ANAK HARAM.

Semoga Malaysia akan terus makmur dan aman dibawah pemerintahan Kerajaan Barisan Nasional...


1 comment:

Anonymous said...

Siapa nama 'betina bertudung' tu? Dari firma guaman mana?