NIK AZIZ si sombong bongkak Tidak akan undur dalam Pakatan Haram


Nik Aziz si bongkak yang tidak sedar diri menempelak ucapan Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib yang dikatakan meminta Majlis Syura Ulama mengkaji semula Tahaluf Siyasi (Persefahaman Politik) dalam Pakatan Rakyat.


Si tua yang penuh dengan dendam di hatinya yang paling busuk itu berkata dalam HARAKAH:

“Umno bukan setakat menjauhkan bukan Islam daripada Islam bahkan menjauhkan orang Islam sendiri dari memahami agama mereka.” 

"Senjata Umno ialah perkauman, lambang Umno ialah keris tidak bersarung, politik Umno ialah politik samseng jalanan, sampai bila-bila non-Muslim tidak akan melihat keindahan Islam melalui cermin mata politik Umno yang penuh dengan habuk kebangsaan."

Lihatlah sendiri betapa jahat dan busuknya hati Nik Aziz yang sentiasa menghalang apa jua usaha untuk penyatuan bangsa malah berkeras untuk terus menjadi sekutu Syaitan dalam Pakatan Haram.

Kononnya dalam Pakatan Syaitan itu Agama Islam akan terbela dan Pakatan Haram itu berjaya membawa orang bukan Islam merapati Islam.

Siapa yang merapati siapa? Siapa yang ikut siapa? dan siapa yang tunduk kepada Siapa?

Sudah pasti jawapannya adalah PAS..PAS..PAS... yang tunduk kepada TUHAN BAru mereka iaitu DAP.

Mana berani PAS menetang DAP! Laungan AZAN pun tak mampu dipertahankan.. KALIMAH ALLAH menjadi barang jualan dan semuanya kerana KUASA.

Apa yang NIK AZIZ nak pertahankan? seluruh kepimpinan PAS telah melihat bahawa PAS kini sudah lari jauh daripada perjuangan asalnya lalu timbulah cadangan untuk mengkaji semula pakatan itu.

Kebencian, dendam dan nafsu NIK AZIZ tidak membenarkan ia dipertikaikan malah NIK AZIZ mahu ianya dirapatkan lagi.

Tiada Islam atau perjuangan dalam PAS NIK AZIZ kecuali dendam dan nafsu.

Apa lagi yang ada..??

1 comment:

Anonymous said...

Kesian kita melihat orang tua ini sebab dia sampai tak nampak apa yg sepatutnya yg dipertahankan dan diperjuangkan sebenarnya. Kita nampak UMNO berjaya utk mempertahankan kedudukan parti pada PRU13 dulu atas sebab 2 perkara utama seperti dibawah ini sahaja.

1. Mempertahankan akidah yg tidak nampak olih manusia biasa.
2. Membuktikan kesungguhan Parti itu dgn menjadikan UMNO sebagai penghalang utama kepada agenda Keristian utk mensyirikkan kalimah Allah.

Sekiranya perlaksanaan zahir item ke 2 itu tidak ada dari pihak UMNO, saya sangat yakin dan percaya tidak akan ada orang Islam yg akan memberi sokongan kepada UMNO. Mungkin orang Melayu akan masih menyokong tetapi yg Islam tidak memberi undi mereka kepada mana-mana pun parti yg bertanding.

Sebab ternyata parti PKR dan PAS sudah pun setuju dgn saranan DAP supaya nama Allah itu disyirikkan sesuai dengan agenda gereja katolik.

Jelaslah kepada kita bahawa kemenangan UMNO adalah disebabkan pertolongan dari Allah yg menyatukan hati-hati manusia yg beriman kepada nya.